Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول بلباسی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تشییع پیکر شهدای خان طومان با تاکید براینکه مراسم تشییع به صورت خودرویی انجام می‌شود، افزود: ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری و دستورات ستاد مبارزه با کرونا هستیم و در این شرایط حساس از احساسات خود گذشتیم و برگزاری مراسمی که باید در شأن این شهدای عزیز باشد را منتفی کردیم تا به دست دشمنان بهانه ندهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‏وی از همه مردم و مسافران خواست تا با توجه به دستورات ستاد مبارزه با کرونا پروتکل‌های بهداشتی را در این ایام حساس رعایت کنند.

برادر شهید بلباسی عنوان کرد: امیدواریم با ورود پیکر مطهر شهدای خان طومان برکتی بر این آب و خاک وارد شود و همه ما رهرو این شهیدان باشیم و در راه وصل این انقلاب به انقلاب ظهور آقا امام زمان ثابت قدم باشیم.

وی یادآور شد: استقبال از شهید بلباسی در روز چهارشنبه به صورت خودروی از میدان جانبازان تا حسینیه شهدای ثارالله قائمشهر برگزار می‌شود و مراسم شب وداع بعد از نماز مغرب و عشا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود و مراسم تشییع و تدفین هم پنجشنبه ساعت ۸ صبح از حسینیه عاشقان ثارالله به صورت کامل خودروی به سمت گلزار شهدای سید ملال در فضایی باز و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام می‌شود.

شهید محمد بلباسی از شهدای مدافع حرم مازندران بوده که چهار سال قبل در منطقه خان طومان سوریه به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش به تازگی به کشور بازگشته است.

کد خبر 5047970

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شهدای مدافع حرم مراسم تشییع شهرستان قائمشهر ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا شهدای مدافع حرم خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، خان طومان نماد مازندرانی ها است، مردانی که رفتند تا امنیت را برای کشور فراهم کنند. حماسه سازی این غیور مردان، برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی می باشد. به همین منظور مراسم هشتمین سالگرد شهدای خان‌طومان در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلای مازندران برگزار شد.  

محمدحسین رمدانی گزارش می دهد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» شنبه تشییع می‌شود
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم