Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخعی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: کمیته امداد با هدف حمایت از ازدواج آسان به زوج ‌های جوان تحت پوشش خود، کمک هزینه خرید جهیزیه برای نوعروسان و هدیه ازدواج برای پسران مساعدت می ‌کند.

او افزود: در شش ماهه نخست سال ۹۹، بین پنج تا شش میلیون تومان به نوعروسان و یک تا دو میلیون تومان هدیه ازدواج پسران به طور سرانه مساعدت شده است که این مبلغ علاوه بر کمک‌های خاص خیرین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخعی تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۹ نیز ۱۷۴ مورد جهزیه با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۵۹۲ میلیون و ۷۰ هزار ریال به نو عروسان اهداء شده است.

بیشتر بخوانید

اهدای ۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان بی بضاعت خوسف

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال ۱۱ مورد هدیه ازدواج با اعتبار ۱۴۲ میلیارد ریال و ۱۰ جهیزیه موردی با اعتبار ۷۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال اهداء شده است.

پرداخت ۴۶ میلیارد ریال در قالب کمک هزینه ازدواج

 معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: پارسال به ۹۳۴ نفر جهزیه اهداء شده است که اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را به خود اختصاص داده است.

او با اشاره به اینکه پارسال در مجموع هزار و ۴۷۶ مورد با اعتبار ۴۶ میلیارد ریال در قالب جهیزیه به افراد مساعدت شده است، افزود: ۲۴۷ جهیزیه موردی با اعتبار ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و ۱۹۳ هدیه ازدواج با اعتبار ۲ میلیارد ریال به مددجویان استان اهداء شده است.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ازدواج آسان ازدواج جوانان هدیه ازدواج نوعروسان نیازمند اهداء شده میلیارد ریال خراسان جنوبی کمیته امداد هدیه ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۵۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، کاووسی افزود: شب گذشته در پی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.
وی گفت: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: امدادگران به این ۹ نفر دسترسی پیدا کردند و به منطقه امن انتقال داده شدند.
کاوسی گفت: این عملیات از ساعت ۱۹ شب گذشته آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیر‌های تردد تا پاسی از شب ادامه داشت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان

دیگر خبرها

  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌