Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@14:52:01 GMT

آیفون ۱۲ اپل رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۵۶۹۳

آیفون ۱۲ اپل رونمایی شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از زومیت، گوشی‌هایی که اپل در طول هر سال عرضه می‌کند، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. اپل پس از سال‌ها فعالیت جدی، امروز به جایگاهی رسیده که گوشی‌هایش سهم عظیمی از فروش کل گوشی‌های هوشمند را در سراسر دنیا به‌خود اختصاص می‌دهند. به‌همین دلیل است که هر گاه اپل مراسم برگزار می‌کند،‌ دوست‌داران صنعت موبایل حتی کسانی که طرفدار اپل محسوب نمی‌شوند منتظرند ببینند این شرکت چه حرف‌هایی برای گفتن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مراسم Hi, Speed اپل که روی نسل جدید گوشی‌های سری آیفون متمرکز بود، ساعت ۲۰:۳۰ امشب به‌وقت تهران آغاز شد. در بخشی از این مراسم مهم، اپل چهار گوشی جدید در قالب خانواده‌ی آیفون ۱۲ (Apple iPhone 12) معرفی کرد. مدل معمولی این خانواده که نمایشگر ۶٫۱ اینچ دارد، دنباله‌ای برای آیفون XR (محصول ۲۰۱۸) و آیفون ۱۱ (محصول ۲۰۱۹) محسوب می‌شود و شباهت‌های زیادی به آن‌ها دارد؛ البته تغییراتی که آیفون ۱۲ به‌خود دیده، ارزش ارتقا از گوشی‌های پیشین به این گوشی را بالا می‌برند. 

آیفون ۱۲ که بزرگ‌‌تر از آیفون ۱۲ مینی، هم‌اندازه‌ی آیفون ۱۲ پرو و کوچک‌تر از آیفون ۱۲ پرو مکس است، پتانسیل زیادی برای دیده شدن در بازار دارد. گوشی‌های ۶٫۱ اینچ اپل طی سال‌های گذشته آمار فروش خیره‌کننده‌ای ثبت کرده‌اند و تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند آیفون ۱۲ به این روند ادامه دهد. این گوشی با نخستین تراشه‌ی پنج نانومتری دنیا می‌تواند قدرت پردازشی بسیار زیادی ارائه دهد و به‌لطف استفاده از دوربین دوگانه‌ی باکیفیت،‌ لحظاتی به‌یادماندنی برای شما خلق می‌کند.

یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که برای آیفون ۱۲ اپل رخ داده، بهره‌مندی این گوشی از نمایشگر OLED به‌جای نمایشگر LCD است. چند سال است کاربران اپل منتظرند این شرکت سراغ استفاده از نمایشگر OLED در تمامی آیفون‌های تمام‌صفحه برود، بااین‌حال اپل طی چند سال اخیر یک مدل LCD با مدل‌های OLED به بازار عرضه کرد. میزان استقبال از آیفون XR به‌حدی بالا بود که اپل را به عرضه‌ی آیفون ۱۱ با نمایشگر LCD ترغیب کرد؛ بااین‌حال اهالی کوپرتینو تمامی گوشی‌های سری آیفون ۱۲ را با نمایشگر OLED معرفی کردند.

نمایشگر آیفون ۱۲ اپل نسخه‌ی سفارشی OLED با نام Super Retina XDR است

 نمایشگر ۶٫۱ اینچ آیفون ۱۲ اپل نسخه‌ی سفارشی OLED است که Super Retina XDR نامیده می‌شود. این نمایشگر برای محتوای HDR حداکثر روشنایی ۱٬۲۰۰ نیت نمایش می‌دهد. نمایشگر OLED آیفون ۱۲ از استانداردهای دالبی ویژن (Dolby Vision) و HDR 10 و HLG پشتیبانی می‌کند. اپل گفت در همکاری با کورنینگ (شرکت سازنده‌ی شیشه‌های محافظ سری گوریلا گلس) موفق‌به تولید نوعی شیشه‌ی بسیار قدرتمند با نام سرامیک شیلد (Ceramic Shield) شده است. سرامیک شیلد از آیفون ۱۲ اپل در برابر انواع ضربات محافظت می‌کند.

همان‌طور که شایعه‌ها اعلام کرده بودند آیفون ۱۲ لبه‌ی تخت دارد. اپل از سال‌ها پیش (و به‌طور دقیق‌تر هنگام عرضه‌ی آیفون ۶) گوشی‌های خانواده‌ی آیفون را با لبه‌ی خمیده به بازار عرضه می‌کند. معرفی نسل جدید آیپد پرو در سال ۲۰۱۸ نشان داد اپل مجددا به طراحی قدیمی با لبه‌ی تخت علاقه‌مند شده. این شرکت پس از دو سال، اکنون نخستین آیفون مدرن مجهز به لبه‌ی تخت را معرفی کرده است (نسل جدید آیپد ایر نیز لبه‌ی تخت دارد).

به‌غیر از لبه‌ی تخت، آیفون ۱۲ شباهت‌های بی‌حد‌و‌مرز با آیفون ۱۱ دارد. در هر دو گوشی شاهد نمایشگری با بریدگی هستیم؛ به‌علاوه آیفون ۱۲ و آیفون ۱۱ در پنل پشتی خود دوربین دوگانه دارند. در نظر داشته باشید که ابعاد بریدگی آیفون ۱۲ به‌میزانی اندک کاهش پیدا کرده است. دوربین دوگانه‌ی آیفون ۱۲ درون محفظه‌ای از شیشه‌ی مات قرار گرفته‌. 

جدیدترین مدل از گوشی‌های سری آیفون از تراشه‌ی A14 Bionic که اواخر شهریورماه امسال معرفی شد استفاده می‌کند. اپل می‌گوید A14 نخستین تراشه‌ی مخصوص گوشی‌های هوشمند در دنیا است که با لیتوگرافی پنج نانومتری تولید شده. استفاده از لیتوگرافی پنج نانومتری باعث می‌شود A14 اپل قدرت پردازشی بیشتر و مصرف انرژی کمتر نسبت‌به نسل قبل داشته باشد. اپل می‌گوید پردازنده‌ی مرکزی A14 نسبت‌به بهترین تراشه‌های دنیای اندروید تا ۵۰ درصد سریع‌تر است. همین ادعا برای پردازنده‌ی گرافیکی به‌کاررفته در A14 نیز مطرح شد. اپل می‌گوید GPU تراشه‌ی A14 در بین تمامی گوشی‌های هوشمند، بهترین است.

ابعاد بریدگی نمایشگر گوشی Apple iPhone 12 به‌میزانی اندک کاهش پیدا کرده است

آیفون ۱۲ نخستین حضور اپل در دنیای گوشی‌های هوشمند 5G محسوب می‌شود. اپل در جریان برگزاری مراسم امشب به نکات مثبت فناوری 5G نظیر سرعت دانلود و آپلود بالا و همچنین افزایش امنیت کاربران اشاره کرد. مدیرعامل ورایزن در اپل پارک حاضر شد و توضیحاتی کلی درباره‌ی همکاری این شرکت با اپل روی فناوری 5G ارائه داد.

آیفون‌های جدید دارای قابلیتی تحت عنوان Smart Data Mode هستند. این قابلیت باعث می‌شود گوشی به‌صورت خودکار بر اساس کاری که مشغول انجام دادنش هستید، اتصال به شبکه‌ی 5G یا 4G را تعیین کند؛ بنابراین اگر به سرعت بالایی نیاز نداشته باشید به اینترنت 4G متصل می‌شوید. اپل می‌گوید با بیش از ۱۰۰ اپراتور مخابراتی در ۳۰ کشور همکاری کرده تا مطمئن شود آیفون‌ها تجربه‌ی مناسبی از 5G ارائه می‌دهند.

آیفون ۱۲ در پنل پشتی خود از دوربین دوگانه استفاده می‌کند. دوربین اصلی گوشی مجهز به حسگر ۱۲ مگاپیکسلی و لنزی با دیافراگم f/1.6 است؛ دیافراگم دوربین اصلی آیفون ۱۲ سریع‌ترین دیافراگم در بین تمامی آیفون‌ها تا‌به‌امروز است. دوربین دوم آیفون ۱۲ نیز حسگر ۱۲ مگاپیکسلی دارد، اما در پشت لنزی فوق عریض جای گرفته.

گوشی‌های سری آیفون 12 بدون شارژر در جعبه عرضه می‌شوند

اپل می‌گوید دوربین آیفون ۱۲ در محیط‌های کم‌نور عملکرد بهتری نسبت‌به دوربین آیفون ۱۱ دارد. همان‌طور که می‌شد پیش‌بینی کرد، اپل توانسته به پیشرفت‌هایی در حوزه‌ی عکاسی رایانشی (Computational Photography) در آیفون‌های جدید دست پیدا کند؛ این پیشرفت‌ها به افزایش جزئیات تصاویر و بهبود گستره‌ی داینامیکی منتهی می‌شوند. اپل اعلام کرد دوربین سلفی آیفون ۱۲ نیز از حالت تصویربرداری در شب (Night Mode) پشتیبانی می‌کند. 

اپل همچنین تلاش کرده است فناوری شارژ بی‌سیم را در آیفون ۱۲ بهبود بخشد. این شرکت از حضور سیستمی تحت عنوان مگ‌سیف (MagSafe) در آیفون ۱۲ خبر داد که شامل چند آهنربای داخلی است. این آهنرباها باعث می‌شوند آیفون ۱۲ محکم به شارژرهای بی‌سیم جدیدی که امشب معرفی شد متصل شوند. بدین ترتیب قاب‌ها، شارژرها و دیگر وسایل جانبی جدید به‌صورت مغناطیسی به آیفون ۱۲ متصل می‌شوند.

اپل شارژر بی‌سیم دوگانه‌ی جدیدی را معرفی کرد که از فناوری مگ‌سیف پشتیبانی می‌کند و می‌تواند آیفون و اپل واچ را شارژ کند. همان‌طور که شایعه‌ها اعلام کرده بودند، آیفون ۱۲ بدون شارژر در جعبه عرضه می‌شود. اپل می‌گوید هدفش از حذف کردن شارژر، برداشتن قدم‌هایی مثبت در راستای حفاظت از محیط‌زیست است. شارژرها همه‌ساله حجم عظیمی از زباله‌های الکترونیکی را به طبیعت وارد می‌کنند.

پربیننده ترین قیمت انواع موبایل هوآوی +جدول لپ‌تاپ‌ مایکروسافت چند؟ +جدول تمایل ۷۲درصد از سرمایه‌گذاران نهادی به خرید ارز دیجیتال/ پذیرش بیت کوین توسط ۳۶درصد بنگاه‌های کوچک آمریکا موبایل شیائومی چند؟ +جدول بیت‌کوین در راه رکوردهای تازه ۲۰۲۰

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اپل گوشی هوشمند آیفون قیمت آیفون دوربین سلفی آیفون 12 قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت گوشی های سری آیفون گوشی های هوشمند دوربین دوگانه آیفون ۱۲ اپل آیفون ۱۲ اپل می گوید نمایشگر OLED ی آیفون ۱۲ آیفون ۱۱ آیفون ها تراشه ی ی گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۵۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung

گوشی سامسونگ a۵۴ در میان گوشی‌های میان‌رده سری A سامسونگ، با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است، این گوشی هوشمند در طول سال ۲۰۲۳ پرفروش بوده، چرا که قیمت مناسب در کنار ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به روز باعث شده است که این گوشی‌ محبوب شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، گوشی a۵۴ میان‌رده قدرتمند و جدید کره‌ای‌ها به صورت رسمی در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۲۳ معرفی شد و مطابق انتظار مشخصات بسیار خوبی در همه زمینه‌ها دارد. سامسونگ با عرضه گوشی A۵۴ نشان داده که همچنان می‌تواند یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده بازار را تولید کند. گوشی هوشمندی که در حال حاضر قیمت مناسبی دارد و از ویژگی‌های بسیار خوبی هم بهره می‌برد. این گوشی سامسونگ جعبه کوچکی دارد؛ جعبه‌ای که با دیدن آن متوجه می‌شوید، در بسته‌بندی این گوشی خبری از شارژر نیست. داخل بسته‌بندی این گوشی تنها خود گوشی و کابل شارژ و دفترچه‌ها را مشاهده می‌کنید.

مشخصات ظاهری گوشی a۵۴ سامسونگ

این گوشی به سبک و شکل گوشی‌های S۲۳ ساخته شده و به همین دلیل ظاهر گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. اولین چیزی که باعث این شباهت می‌شود، شکل قرار گرفتن دوربین‌های پشت است.

سه دوربین پشت این گوشی به صورت عمودی در زیر هم قرار گرفته‌اند. خود گوشی هم به شکلی براق و زیبا طراحی شده و حس خوبی در دست کاربران ایجاد می‌کند. ضخامت این گوشی به زحمت به ۲ میلی‌متر می‌رسد و به همین دلیل بسیار خوب دست به نظر می‌رسد. ابعاد گوشی به شکلی است که به راحتی با انگشت می‌توانید به اکثر قسمت‌های صفحه نمایش دسترسی داشته باشید.

سامسونگ برای قاب پشتی این گوشی از یک لایه گوریلا گلس ۵ استفاده شده که البته اثر انگشت هم روی آن جذب می‌شود. با این حال این گوشی به عنوان یک محصول پرچم‌دار، همچنان ظاهر جذاب و رده بالایی دارد.

روی لبه سمت راست گوشی A۵۴ می‌توانید دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور را مشاهده کنید. روی لبه سمت چپ هم دکمه خاصی دیده نمی‌شود. میکروفن و محل قرار گرفتن سیم‌کارت روی لبه بالای گوشی دیده می‌شود و روی لبه پایین گوشی هم اسپیکر و پورت شارژ و میکروفن دیده می‌شود.

صفحه نمایش گوشی a۵۴ سامسونگ

این گوشی از صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی بهره می‌برد. صفحه نمایشی با پنل OLED که وضوح تصویر Full HD را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. وضوح صفحه نمایش این گوشی به ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل می‌رسد که نسبت تصویر آن ۱۹٫۵:۹ خواهد بود و تراکم پیکسلی ۴۰۳ پیکسل در هر اینچ را پیش روی کاربر قرار خواهد داد. از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش این گوشی می‌توانیم به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز آن اشاره کنیم.

باید بگوییم که صفحه نمایش A۵۴ از روشنایی بسیار خوبی بهره می‌برد. این صفحه نمایش می‌تواند تا ۱۰۰۰ نیت روشنایی تولید کند. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که میزان روشنایی صفحه نمایش A۵۳ به ۸۰۰ نیت می‌رسید.

میزان روشنایی فوق‌العاده صفحه نمایش A۵۴ باعث شده که بتوانید در زیر نور خورشید به خوبی با گوشی کار کنید. پس شک نکنید که با یکی از باکیفیت‌ترین صفحه‌های نمایش موجود در بازار سروکار داریم.

در ادامه بررسی گوشی a۵۴ سامسونگ باید بگوییم که صفحه نمایش این گوشی از ویژگی Vision Booster بهره می‌برد. این ویژگی باعث می‌شود که صفحه نمایش نسبت به محیط و میزان روشنایی آن رنگ‌ها را بهتر نشان دهد و روشنایی مناسب‌تری تولید کند. این ویژگی را به نوعی در گوشی‌های سری S هم دیده بودیم.

صفحه نمایش A۵۴ از دو استاندارد نمایش رنگ استفاده می‌کند. این استانداردها Vivid و Natural هستند. به صورت پیش فرض تنظیمات رنگی صفحه نمایش روی حالت Vivid قرار دارد و به همین دلیل رنگ‌ها قوی به نمایش در می‌آیند. استاندارد Vivid از پوشش رنگی DCI-P۳ پشتیبانی می‌کند و حتی تنظیمات بیشتری را هم دارد. این تنظیمات بیشتر شامل پنج حالت برای تغییر قدرت رنگ‌های صفحه نمایش می‌شود. استاندارد رنگی Natural هم برای پوشش رنگی sRGB مناسب است.

بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که صفحه نمایش این گوشی از استانداردهای HDR۱۰ و HDR۱۰+ بهره می‌برد که برای نمایش محتوای HDR در یوتیوب و نتفلیکس مناسب است.

از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش این گوشی هوشمند می‌توانیم به تغییر نرخ نوسازی صفحه نمایش این گوشی اشاره کنیم. دو حالت برای مشخص کردن نرخ نوسازی وجود دارد. می‌توانید نرخ نوسازی را روی حالت ۶۰ هرتز و روی حالت ۱۲۰ هرتز قرار دهید. اگر می‌خواهید بازی‌های جدید را با این گوشی با نرخ نوسازی بالا تجربه کنید، باید نرخ نوسازی را روی ۱۲۰ هرتز قرار دهید.

مشخصات فنی گوشی a۵۴ سامسونگ

امکانات گوشی SAMSUNG A۵۴ کم نیست و به همین علت است که کاربران را حسابی راضی می‌کند. این گوشی، بر پایه اندروید ۱۳ و رابط کاربری ONE UI ۶ عرضه شده اما آپدیت پذیر است. سامسونگ برای این موبایل میان رده خود از تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ استفاده کرده که دارای ۸ هسته است. ۴ هسته با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و ۴ هسته دیگر با فرکانس ۲ گیگاهرتز. پردازنده گرافیکی گوشی نیز Mali-G۶۸ است. در پشت گوشی دوربین سه‌گانه آن جای گرفته است. دوربین اصلی یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی با لنز واید است که از فوکوس خودکار با تشخیص فاز بهره می‌برد. دوربین دوم یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید است. دوربین ماکرو گوشی نیز حسگر ۵ مگاپیکسلی می‌باشد. در جلوی گوشی حسگر ۳۲ مگاپیکسلی را می‌بینیم که باعث می‌شود عکس‌های سلفی بسیار باکیفیت ثبت شوند. گوشی a۵۴ حافظه ۱۲۸ گیگابایت دارد و ۸ گیگابایت هم رم برای آن در نظر گرفته شده. البته این میزان حافظه با کمک کارت حافظه microSDXC قابل ارتقا است.

باتری گوشی a۵۴ سامسونگ

میان رده‌های اخیر سامسونگ همگی به باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شدند؛ این مدل نیز برای تأمین انرژی خود از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری کمک گرفته که طول عمر رضایت بخشی دارد و در استفاده‌های سبک حتی تا ۲ روز دوام می‌آورد. البته اگر مدام به اینترنت وصل باشید و با آن بازی کنید، در بهترین حالت یک روز دوام خواهد داشت.

فست شارژ ۲۵ واتی نیز برای باتری گوشی a۵۴ در نظر گرفته شده تا در مدت زمان کمی بتوانید آن را فول شارژ کنید. با اینکه طول عمر باتری بسیار خوب است، اما فست شارژ ۲۵ واتی در این کلاس قیمتی، فقط از کارشناسان سامسونگ برمی‌آمد. گرچه نمی‌توان آن را نقطه ضعف بزرگی دانست، اما قابل مقایسه با رقبای چینی نیست و شاید بهتر بود سامسونگ برای فست شارژ a ۵۴ هزینه بیشتری می‌کرد تا فروش بالاتری را نصیب خود کند.

یکی از منابع که گوشی‌های موبایل را مورد بررسی قرار می‌دهد، اطلاعاتی را در خصوص تست‌های عملکردی باتری این گوشی منتشر کرده که طبق آن a۵۴ می‌تواند تا ۱۲۰ ساعت در حالت استندبای شارژدهی داشته باشد و نزدیک ۱۸ ساعت می‌توانید با آن بی‌وقفه به تماشای فیلم و ویدئو بپردازید. البته در گیمینگ این عملکرد افت می‌کند و به‌طور متوسط ۵ ساعت و ۴۰ دقیقه می‌توانید با آن به صورت مداوم بازی کنید. در کل این تست‌ها نشان از طول عمر بالای باتری دارد و بعید است شما را ناامید کند.

دوربین گوشی a۵۴ سامسونگ

سامسونگ a۵۴ برای عکاسی هم گزینه بسیار خوبی است. در واقع یکی از بهترین دوربین‌ها در میان گوشی‌های میان‌رده را روی این گوشی مشاهده می‌کنیم. در زمان خرید a۵۴ باید به این موضوع توجه داشته باشید که این گوشی از دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسل استفاده می‌کند. دوربینی که هم OIS دارد و هم از فوکوس خودکار تشخیص فاز استفاده می‌کند. در کنار دوربین اصلی دوربین اولتراواید با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود. یک دوربین ماکرو با حسگر ۵ مگاپیکسلی هم روی این گوشی دیده می‌شود. دوربین سلفی این گوشی هوشمند هم ۳۲ مگاپیکسلی است. با دوربین اصلی این گوشی می‌توانید ویدئوهای ۴K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کنید.

بررسی ارزش خرید گوشی a۵۴ سامسونگ

خیلی از مدل‌های سامسونگ، به‌خصوص سری A آن همیشه ارزش خرید بالایی داشتند، اما چندسالی است که چینی‌های بازار امکانات بهتری را با قیمت کم‌تری به کاربران ارائه می‌دهند که همین امر باعث شده کارشناسان سامسونگ، هم قیمت محصولاتشان را عادلانه‌تر کنند و هم کیفیت متریال خود را بالا ببرند و پشتیبانی نرم افزاری چند ساله برای گوشی‌های سری A در نظر بگیرند. مشخصات a54 تقریباً در همه زمینه‌ها عالی است و شاید تنها قسمتی که می‌توانست بهتر کار کند، فست شارژ آن باشد.

اگر اهل بازی کردن یا تماشای فیلم با گوشی هستید و دنبال یک مدل با سخت‌افزار قوی و نمایشگری فوق‌العاده می‌گردید، گوشی a۵۴ می‌تواند در اول لیست شما قرار بگیرد. همچنین دوربین‌های سه‌گانه خوب این مدل را نباید نادیده گرفت و برای علاقه‌مندان به عکاسی نیز مناسب است. نظر شما درباره خرید a۵۴ چیست؟ آیا قیمت گوشی a۵۴ با توجه به امکانات که ارائه می‌دهد منصفانه است و شما را برای خرید ترغیب می‌کند؟ در آخر بد نیست نیم‌نگاهی به مزایا و معایب این گوشی داشته باشیم.

قیمت گوشی a۵۴ سامسونگ

گوشی سامسونگ A۵۴ ۵G

۱۲۸-۸؛ قیمت از ۱۴,۷۰۰,۰۰۰ تومان

۱۲۸-۶؛ موجود نیست

۲۵۶-۸؛ قیمت از ۱۶,۷۵۰,۰۰۰ تومان

۲۵۶-۶؛ موجود نیست

کد خبر 748458

دیگر خبرها

  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳