Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@22:44:47 GMT

قدم گذاشتن در حوزه کارآفرینی، یک جهاد اقتصادی است

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۵۷۴۴

قدم گذاشتن در حوزه کارآفرینی، یک جهاد اقتصادی است

ایسنا/کرمان مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی، تورم، مباحث اجتماعی و ... قدم گذاشتن در حوزه کارآفرینی در واقع جهاد اقتصادی است و کسانی که در این راه گام بر می دارند، باید حمایت شوند.

"رضا اسماعیلی" امروز ۲۳ مهرماه در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان کرمان اظهار کرد: بیش از ۱۱۲ نفر از کسانی که خود را واجد شرایط می دانستند، در این رقابت شرکت کردند و با طی فرآیندهای مختلف در نهایت شش نفر به عنوان کارآفرین برتر استانی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سه نفر از کارآفرینان برتر استان کرمان از بخش صنعت، دو نفر از بخش خدمات و یک نفر از بخش کشاورزی است و در ۱۳ دوره برگزاری جشنواره تاکنون ۴۳ نفر کارآفرین برتر استانی و ۹ نفر کارآفرین برتر ملی داشته ایم.

اسماعیلی تصریح کرد: از شش نفری که امروز تجلیل یک شود یک نفر به عنوان کارآفرین برتر ملی معرفی شده که با حضور رییس جمهور تقدیر خواهد شد.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان بیان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی، تورم، مباحث اجتماعی و ... قدم گذاشتن در حوزه کارآفرینی در واقع جهاد اقتصادی است و کسانی که در این راه گام بر می دارند، باید حمایت شوند.

وی افزود: متاسفانه در قانون هیچ حمایت رسمی از کارآفرینان نداریم و این افراد فقط به عشق اشتغال، تولید و تعهدی که به کشور و استان دارند، قدم به عرصه تولید و فعالیت اقتصادی گذاشته اند.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: سالانه ۳۵ هزار نفر ورودی بازار کار در استان کرمان است و امسال ۲۲۰۰ نفر وارد دستگاه های دولتی می شوند که باید ۳۳ هزار نفر در بخش های خوداشتغالی، کارآفرینی، مزدبگیری و ... مشغول به کار شوند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان در پایان با اشاره به فعالیت های کانون کارآفرینی استان کرمان گفت: یکی از فعالیت های کانون ایجاد و الگوسازی برای فارغ التحصیلان و دانشجویان در حوزه کارآفرینی است و برگزاری رویدادهای شتاب و استارتاپ های حوزه کارآفرینی از دیگر اقدامات کانون است که باید به جد دنبال شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی کارآفرینی اخبار اقتصادی کرمان استانی اقتصادی حوزه کارآفرینی کارآفرین برتر استان کرمان برتر استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۵۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان

به مناسبت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری و گرامیداشت مقام استاد، مراسم تجلیل از اساتيد دانشگاه پیام نور استان کرمان برگزار شد.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاري دانشجو علي بیگ زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در مراسم تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت : اساتيد و معلم ، ماندگارترین واژه ای است که در ذهن ها می ماند.

 وي به نقش رفتار عملی اساتید در شکل گیری شخصیت دانشجویان اشاره کرد و افزود : رفتار عملی اساتید بیشترین تأثیر را در شکل‌گیری رفتارهای مثبت در بین دانشجویان دارد و همین نقش مهم استاد است که نسل‌ها را به‌هم پیوند می‌دهند و تکامل در فرهنگ را عینیت می‌بخشد.

او اظهار داشت : کار اصلی معلمان و اساتید، تعلیم ‌و تربیت بوده و کلید فتح آینده در دست شما اساتید است و تمدن سازی جزء با نقش بی بدیل اساتید شکل نخواهد گرفت.

در ادامه مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در اين دانشگاه با اشاره به حوادث اخیر دانشگاههای آمریکا، اقدامات پلیس این کشور ر لکه ننگی بر دامن نظام غربی مدعی آزادی دانست .
 
حجه الاسلام محمد حسين صغیرا وظیفه اصلی اساتید را زدودن جهل از جامعه دانست و افزود: کسی که جهل را از جامعه می زداید، یکپارچه نور است و این نور است که چراغی روشن فراروی نسل آینده قرار می دهد.

سپس رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان با تبریک روز معلم و استاد به نقش شهید مطهری در تربیت نسل انقلابی اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که ما بتوانیم ادامه دهنده راه این شهید عزیز باشیم.
فاطمه معین الدینی، نحوه انتخاب اساتید برتر را یادآور شد و گفت: دو نفر از اساتید دانشگاه در عرصه های علمی و پژوهشی سرآمد بوده اند و همین‌طور به پاس قدردانی از تلاش مدیران گروه از آنها نیز تجلیل می شود و همچنین در هر گروه آموزشی به انتخاب مدیران گروه استان، از سه استاد مدعو دانشگاه تجلیل مي گردد.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم اساتید اين دانشگاه با اعلام حمایت خود از تظاهرات دانشجویان دانشگاههای آمریکا، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین ابراز داشتند.

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • رشد اقتصادی شهرها در گرو پتانسیل کارآفرینی
  • ۴ حوزه فناوری مهم برای ترویج کارآفرینی و دانش بنیان در میان دانشجویان
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است