Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@17:25:58 GMT

در تعطیلات پیش رو جاده‌های شمالییکطرفه نمی‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۵۹۱۶

در تعطیلات پیش رو جاده‌های شمالییکطرفه نمی‌شوند

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: پلیس در تعطیلات پیش رو هیچ برنامه‌ای برای یکطرفه کردن جاده‌های شمالی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در خصوص اعمال محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور با توجه به تعطیلات پیش رو اظهار داشت: پلیس راهور هیچ برنامه‌ای برای یکطرفه کردن جاده‌ها در تعطیلات پایان هفته ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان این مطلب که مردم باید با درک شرایط از سفرهای غیرضرور اجتناب کنند تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی کشور و این که بسیاری از استان‌ها در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارند باید با عدم سفر به مدیریت این بیماری‌ کمک کنیم.

سردار حسینی تأکید کرد: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در محورهای شمالی کشور اعم از چالوس و هراز اعمال نمی‌شود و پلیس با آمادگی کامل در جاده‌ها حضور داشته و نسبت به مدیریت ترافیک و برخورد با تخلفاتی همچون حرکت در شانه خاکی و انحراف به چپ برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به این مطلب که یکطرفه شدن جاده‌ها مشکلات زیادی را برای بومی‌ها و ساکنان روستاهای مسیر چالوس و همچنین افراد محلی در آبعلی، دماوند، مرزن‌آباد، گچسر، آمل، کرج و بخشی از ساکنان تهران ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: پلیس در اصل با یکطرفه کردن جاده‌ها مخالف است و با توجه به ‌‌عدم ضرورت سفر در این ایام، هیچ اجباری برای یکطرفه کردن جاده‌ها و تسهیل در ترددها قائل نمی‌شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا

منبع:فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور بندر امام آبادان بازگشایی شد

تین نیوز

فرماندار شادگان با اشاره به یکطرفه شدن محور بندر امام آبادان، از بازگشایی این محور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، جمال صالح زاده با اشاره به بسته شدن محور بندر امام آبادان به دلیل بارندگی شدید و طوفان اظهار کرد: محور بندر امام آبادان که شب گذشته مسدود شده بود بازگشایی شد.

صالح زاده ادامه داد: در حال حاضر تردد در این محور برقرار و شرایط کاملا عادی است.

وی با اشاره به دلیل مسدود شدن این محور، عنوان کرد: با توجه به طوفانی که منجر به سقوط دکل های برق شده بود، پلیس راه محور را یکطرفه کرده بود که پس از جا به جایی دکل ها، شرایط تردد به حالت عادی بازگشته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • توسعه راه‌های ارتباطی شهرستان اردل در دستور کار قرار گیرد
  • تعمیر و نصب هزار و ۱۱۰ علائم ایمنی در محورهای خراسان جنوبی
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فراگرفت
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فرا گرفت
  • محور کندوان یکطرفه شد
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • محور بندر امام آبادان بازگشایی شد