Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@13:45:45 GMT

تخصیص 12 میلیار دلار برای واکسن کرونا

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۵۹۵۶

تخصیص 12 میلیار دلار برای واکسن کرونا

ایران اکونومیست-بانک جهانی اعلام کرد: ۱۲ میلیارد دلار برای کمک به کشورهای در حال توسعه در زمینه خرید و توزیع واکسن نهایی کووید ۱۹ تصویب می‌کند.

 بانک جهانی اعلام کرد: ۱۲ میلیارد دلار برای کمک به کشورهای در حال توسعه در زمینه خرید و توزیع واکسن نهایی کووید ۱۹ تصویب می‌کند.

بانک جهانی اعلام کرد هیئت اجرایی آن روز سه شنبه ۱۲ میلیارد دلار بودجه جدید برای تأمین مالی خرید و توزیع واکسن COVID-۱۹، آزمایشات و روش‌های درمانی آن برای کشورهای در حال توسعه تصویب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سخنگوی بانک جهانی، مبلغ درخواستی طی ۱۲ تا ۱۸ ماه تخصیص می‌یابد.

طرح تأمین مالی، بخشی از ۱۶۰ میلیارد دلاری است که بانک جهانی حدود ۶ ماه پیش وعده آن را برای حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر کشورهای کم درآمد و همچنین حمایت از مشاغل و بهبود وضعیت اقتصادی این کشورها در زمان همه گیری بیماری کووید ۱۹ داده بود.

فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: میلیارد دلار بانک جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۵۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده

آفتاب‌‌نیوز :

جلال محمودزاده، نماینده مهاباد در مجلس با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت تسهیلات در سال جدید و اینکه آیا با وجود عدم تصویب بودجه و نهایی شدن برنامه هفتم افزایش‌ها در آن اعمال می‌شود، به ایلنا گفت: در این مساله سردرگمی در بحث وام ازدواج و فرزندآوری وجود دارد، البته افزایش آن تصویب شد، اما معمولا در ابتدای سال بانک‌ها اعتبارات لازم برای پرداخت آن را دریافت نکرده‌اند و در نتیجه از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج استنکاف می‌ورزند.

وی ادامه داد: البته این موضوع شامل انواع دیگر تسهیلات بانکی هم می‌شود و به کلی پرداخت وام در کشور تعطیل شده است، برای بخش تولید مشاهده می‌کنید که نرخ سود تسهیلات از ۱۸ درصد به ۲۳% رسید و ۵% افزایش پیدا کرد. از سوی دیگر مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟
  • افزایش ۳۰ درصدی خرید تضمینی برگ سبز چای در سال جاری
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!