Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از شدت شیوع ویروس کرونا در لیگ برتر والیبال، سازمان لیگ این مسابقات را به مدت دو هفته به تعویق انداخت اما برگزاری مجدد آن در 6 آبان نگرانی‌های زیادی به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در بین تیم‌های لیگ برتر والیبال روز به روز شدت گرفت و کار به جایی رسید که سازمان لیگ مجبور شد دو هفته مسابقات لیگ را به تعویق بیندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همان ابتدا که بحث برگزاری مسابقات لیگ به صورت رفت و برگشت مطرح شد، پیش‌بینی می‌شد که با شیوع ویروس کرونا، بازیکنان به این ویروس منحوس گرفتار شود. تیم‌های شهرداری روامین، سایپا، پیکان، سپاهان و... تعدا زیادی مبتلایان به ویروس کرونا را در ترکیب خود دارند. البته تیم‌هایی که همان روزهای ابتدایی مسابقات لیگ هم به دلیل ویروس کرونا تعداد زیادی از بازیکنان خود را در اختیار نداشتند هم متحمل آسیب شدند.

در حال حاضر با توجه به تصمیم سازمان لیگ و تعطیلی دو هفته مسابقات، شروع رقابت‌های لیگ قرار است از آبان آغاز شود، اما نحو برگزاری مسابقات لیگ این روزها مهم‌ترین موضوع مورد بحث است. تقریباً نظر اکثر مربیان لیگ برتر به برگزاری مسابقات به صورت متمرکز مثبت است و حالا باید دید سازمان لیگ برای ادامه رقابت‌ها چه تدبیری می‌اندیشد. بدون شک در شرایط فعلی تعامل فدراسیون والیبال با باشگاه‌ها می‌تواند گره از مشکلات باز کند. در شرایط فعلی باید سازمان لیگ تشکیل جلسه دهد و از مربیان لیگ‌ برتری دعوت به عمل بیاورد تا نظر آن‌ها را در مورد ادامه لیگ جویا شود. موضوعی که تا‌کنون اتفاق نیفتاده و از هیچ یک از مربیان لیگ برتری دعوت به عمل نیامده است.

به نظر می‌رسد در شرایط فعلی بهترین تصمیم برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر، برگزاری مسابقات به صورت متمرکز است و یا اینکه تیم‌ها به دو گروه هفت‌تایی تقسیم شوند و بازی‌ها در یک شهر برگزار شود در چنین شرایطی می‌تواند از شیوع ویروس کرونا در لیگ والیبال جلوگیری کرد.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: لیگ والیبال ویروس کرونا سازمان لیگ والیبال مسابقات لیگ برتر والیبال برگزاری مسابقات مسابقات لیگ ویروس کرونا سازمان لیگ لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال

یسنا آهنکوب و سوگند بابازاده از بابل و معصومه قدمی از ساری به عنوان بازیکن و سارا آقاجانی از مربیان سازنده و از بازیکنان سابق تیم ملی والیبال، نفرات مازندرانی حاضر در ششمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال هستند.

دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختران زیر نظر فاطمه شعبان خمسه برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا از ۱۰ اردیبهشت‌ماه در محل کمپ تیم‌های ملی والیبال آغاز شده است.

مسابقات والیبال قهرمانی دختران زیر ۱۸ سال آسیا از تاریخ ۲۸ خرداد تا سوم تیرماه ۱۴۰۳ در شهر ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال