Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کادرفنی تیم کشتی آزاد استقلال گفت: استقلال به واقع فقط اسمش را به ما داده و کلیه هزینه‌های تیم را شخصا مسعود نصیری سرپرست تیم تقبل می‌کند. - اخبار ورزشی -

بهروز یاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اینکه چرا در زمان برگزاری لیگ برتر کشتی درکنار تشک حاضر نشد، اظهار داشت: من و محمد طلایی در بحث تمرین و ارنج چینی هستیم، اما در بحث کوچینگ با توجه به اینکه طبق پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا، یک مربی بیشتر اجازه نداشت کنار تشک باشد، من و طلایی و البته رضا یزدانی در گوشه‌ای از سالن ناظر بر کشتی‌ها بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریفان ما در گروه الف، نسبت به گروه ب ساده تر بودند و فقط یک کشتی با دانشگاه آزاد داشتیم.

وی با تاکید بر اینکه هادی حبیبی دوست داشت استقلالی‌ها را مقابل دانشگاه آزاد کوچ کند، تاکید کرد: با توجه به اینکه هادی حبیبی سال گذشته سرمربی دانشگاه آزاد بود، دوست داشت خودش کشتی گیران استقلال را مقابل کشتی گیران دانشگاه آزاد کوچ کند و از نزدیک شاهد پیروزی شاگردانش در این مسابقه باشد.

رئیس فدراسیون کشتی صربستان وارد ایران شدحسین‌خانی: کشتی گرفتن بعد از 7 ماه تعطیلی سخت بودحالِ خوب کرونایی‌های تیم کشتی استقلال



دارنده مدال برنز جهان در سال 1994 در پاسخ به این سوال که آیا حیات تیم کشتی استقلال با رفتن سعادتمند و تغییرات مدیریتی دچار خلل خواهد شد؟، خاطرنشان کرد: برند استقلال و پرسپولیس زیرمجموعه های زیادی دارد و استقلال به واقع فقط اسمش را به ما داده و کلیه هزینه‌های تیم را شخصا مسعود نصیری سرپرست تیم تقبل می‌کند. یعنی با رفتن سعادتمند ما به مشکل مالی نمی‌خوریم، تا امروز هم قراردادها پرداخت شده و در دور برگشت هم قسط‌های دوم و سوم پرداخت خواهد شد.

یاری همچنین با اشاره به رقابت‌های گروه ب لیگ برتر آزاد گفت: به باور من حق مهدی تقوی نبود تیمش 10 بر صفر بازنده شود و امیدوار بودم رقابت بهتری با بازار بزرگ داشته باشد. به امید خدا آنها در دور برگشت جبران کنند تا مهدی تقوی قابلیت‌هایش در بحث مربیگری را هم نشان دهد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۶۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس

آیا مدافع - هافبک پرتغالی بایرن مونیخ بازی مقابل رئال مادرید را از دست داد؟

طرفداری | در فاصله 4 روز مانده تا بازی حساس بایرن مونیخ با رئال مادرید در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، هواداران مونیخ شاهد مصدومیت رافائل گریرو بودند.

رافائل گریرو هافبک و مدافع چپ 30 ساله بایرن مونیخ امروز و در دیدار مقابل اشتوتگارت از ابتدا در ترکیب تیم توماس توخل قرار گرفت اما تنها پس از 17 دقیقه بازی در ترکیب بایرن در این مسابقه به دلیل مصدومیت تعویض و جای خودش را به لئون گورتسکا داد تا حال حضور او در بازی مقابل رئال مادرید در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد. گریرو با توجه به پستی که در بایرن بازی می‌کند یکی از بازیکنان تاثیرگذار و خوب این فصل تیم توخل بود و او در 27 بازی خود در این فصل آمار 3 گل و 2 پاس گل را به نام خودش به ثبت رسانده بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی