Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه هیئت دولت اظهار کرد: امسال راهپیمایی اربعین انجام نشد و عزاداری‌ها هم در چارچوب پروتکل‌های بهداشتی انجام گرفت. از مردم تشکر می‌کنیم و از آنها خواهش می‌خواهیم در ایام پایانی ماه صفر همچنان همه دستورات بهداشتی را مراعات کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی افزود: مردم ما از پیشوایان دینی خود همواره درس‌های مهمی را برای زندگی فردی و جمعی آموختند اما نسبت به زندگی پیامبر (ص) باید بیش از آنجه انجام گرفته است دقت کرده و درس‌آموزی کنیم.

وی تاکید کرد: پیامبر هم جنگ داشت و هم صلح، پیامبر هم عملیات تهاجمی داشت و هم عملیات تدافعی، پیامبر روزهایی پیروز شد و روزهایی دچار شکست شد، پیامبر حکومت را بر مبنای قانون و پیمان اداره کرد، پیامبری بود که وقتی با مردم مکه صلح کرد قرآن آن را فتح مبین نامید و بزرگترین پیروزی‌ها را در سایه آن بدست آورد.

رئیس‌جمهور گفت: آن جایی که توان و نیروی کافی برای جنگ بود فرمان جنگ می‌داد. تمام کفار و اهل کتاب مدینه احساس امنیت می‌کردند و هیچ جایی را در جزیره العرب بر مدینه ترجیح نمی‌دادند. امنیت مردم با هر دین و سلیقه‌ای در کنار حکومت پیامبر حراست می‌شد. پیامبر همه سنن نادرست را زدود.

روحانی اظهار کرد: پیامبر اعتدال آورد و قرآن هم امت ما را امت وسط نامید. پیامبر سنن نوین انسانی را در جامعه مستقر کرد.

 

روحانی همچنین از مردم در خواست کرد در ایام پایانی ماه صفر نیز همچنان همه دستورات بهداشتی را رعایت کنند.

از یکشنبه آینده می‌توانیم اسلحه بخریم یا بفروشیم

رئیس جمهور درجلسه هیات دولت بااشاره به اینکه روز ۲۷ مهر روز پایان تحریم تسلیحاتی ایران است، گفت: از یکشنبه ما می‌توانیم اسلحه ازهرکه خواستیم، بخریم یا بفروشیم.

افتتاح سامانه جامع تجارت در تاریخ ۹ آذرماه ۹۹

وی همچنین اعلام کرد: سامانه جامع تجارت را در نهم آذرماه امسال افتتاح می‌کنیم و سرنوشت کالا از ثبت سفارش تا مصرف در این سامانه قابل رؤیت خواهد بود.

خبر به مرور تکمیل میشود...

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور کرونا راهپیمایی اربعین هیات دولت پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه

محمدرضا نادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیرو گزارشات مردمی با سامانه ۱۹۰ و کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان یک واحد غیر مجاز و زیر زمینی تولید لبنیات سنتی در کرمانشاه کشف و ضبط شد.

وی افزود: این واحد در شرایط غیر بهداشتی اقدام به تولید لبنیات (پنیر سنتی)، انواع ترشیجات و انواع شوریجات نموده و در شرایط غیربهداشتی و نامناسب انبار می‌کردند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مواد غذایی غیر بهداشتی پس از کشف و با هماهنگی با اداره اماکن، نیروی انتظامی و مرجع قضائی از چرخه مصرف خارج و مکان مورد نظر پلمپ گردید.

وی ادامه داد: همشهریان می‌توانند بصورت ۲۴ ساعته تخلفات بهداشتی را با سامانه ۱۹۰ در میان بگذارند.

کد خبر 6091363

دیگر خبرها

  • مدارا با مردم، یک اصل مهم اسلامی و اصلی برای شهرداری‌ها است
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی دوبرابر می‌شود/ فردا ۸ اردیبهشت زمان افتتاح بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق