Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسمی گفت: بالغ بر ۳۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در مرحله سوم گام دوم رزمایش کمک مومنانه در استان خراسان جنوبی جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «علی قاسمی» صبح امروز (۲۳مهر) در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم آغاز توزیع مرحله سوم از گام دوم نهضت کمک مومنانه که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد اظهار کرد: گام دوم نهضت کمک مومنانه شامل سه مرحله است که دو مرحله آن در دهه امامت و ولایت و دهه اول محرم برگزار شد و  مرحله سوم آن نیز در دهه آخر صفر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مرحله سوم از گام دوم رزمایش کمک مومنانه از امروز در استان خراسان جنوبی آغاز شد.


وی گفت: در این مرحله از رزمایش 32 هزار 885 بسته معیشتی در بین خانوارهای کم برخوردار توزیع خواهد شد.


سردار قاسمی اظهار کرد: همچنین در این مرحله از نهضت کمک مومنانه 508 سری جهیزیه با همکاری کمیته امداد و سپاه استان و سایر نهادها تهیه شده است که توزیع خواهد شد.


وی افزود: در این مرحله 540 کارت هدیه ویژه نیازمندان، 9 هزار و 871 بسته پوشاک و کفش نیز توزیع می‌شود.


وی ادامه داد: در این مرحله 679 هزار و 818 پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع خواهد شد همچنین 17 هزار و 319 کیلوگرم گوشت گوسفندی، 127هزار و 835 قرص نان از دیگر اقلامی است که در این مرحله از نهضت کمک مومنانه توزیع می‌شود.


فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی از پرداخت یک هزار و 526 فقره تسهیلات قرض الحسنه بین نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا در مرحله سوم گام دوم رزمایش کمک مومنانه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در ماه نخست سال تحصیلی جدید قرار داریم در این مرحله 16 هزار و 178 بسته لوازم تحریر میان دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع می‌شود.


وی گفت: در مرحله سوم از گام دوم رزمایش کمک مومنانه بالغ بر 33 میلیارد و 700 میلیون تومان کمک جمع‌آوری شده است.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه توزیع بسته غذایی در بین نیازمندان فرمانده سپاه انصارالرضا ع خراسان جنوبی گام دوم رزمایش کمک مومنانه نهضت کمک مومنانه خراسان جنوبی مرحله سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۶۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سردار احمد نگهبان عنوان کرد: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

وی اضافه کرد: در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان افزود: طرح های پاکسازی معتادان متجاهر و کارتون خواب ادامه دارد و شهروندان نیز در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم