Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان ایلام از برگزاری مسابقه یاد استاد، ویژه گرامیداشت یاد و خاطره استاد محمدرضا شجریان برای دانشجویان سراسر کشور و عموم مردم خبر داد.

«شهریار رستمی» در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: انجمن علمی دانشجویی انیمیشن مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان ایلام مسابقه یاد استاد ، گرامیداشت یاد اسطوره آواز ایران، محمدرضا شجریان را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این مسابقه در بخش‌های هنری شامل خطاطی و عکاسی، چندرسانه‌ای شامل انیمیشن، فیلم کوتاه و کلیپ و در بخش ادبی شامل دل نوشته، داستان کوتاه، شعر نو و کلاسیک و نمایشنامه‌نویسی برگزار می‌شود.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی واحد استان ایلام با بیان اینکه دانشجویان سراسر کشور و عموم علاقمندان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، گفت: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی داخلی و پیام رسان واتساپ به شماره تلفن ۰۹۱۸۷۷۷۹۶۲۵ ارسال کنند.

رستمی آخرین مهلت ارسال شرکت در این مسابقه را ۱۷ آبان اعلام کرد و گفت: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  ۳۲۲۳۲۵۶۸     ۰۸۴  تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه ایلام محمدرضا شجريان مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۶۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیلاب به منازل مردم در شهرک شهید کشوری ایلام

دریافت 11 MB کد خبر 6095876

دیگر خبرها

  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند
  • جهاددانشگاهی متولی برگزاری آزمون کتبی استخدام در آموزش و پرورش است/ تشریح مراحل مصاحبه و گزینش
  • استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد
  • خسارت سیلاب به منازل مردم در شهرک شهید کشوری ایلام
  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • رشد ۳۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی مازندران
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان