Web Analytics Made Easy - Statcounter

تا به حال به گسترش برند، فروش بیشتر محصول و یا آشنایی بیشتر افراد با خدمات شرکت خود از طریق دنیای اینترنت فکر کرده اید؟ این کار از طریق بازاریابی اینترنتی به سادگی قابل دسترسی است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام آرمانیک، شما می توانید با استفاده از یک پیام در کانال های مبتنی بر وب، تبلیغات مربوط به برند، محصولات و یا خدمات شرکت خود را به گوش مشتریان بالقوه‌ برسانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای آگاهی بیشتر با مفهوم بازاریابی آنلاین، با ادامه متن همراه شوید.

بازاریابی اینترنتی چیست؟

به صورت کلی می توان گفت که بازاریابی به معنی پیدا کردن مشتری برای محصول و یا خدمات ارائه شده توسط شرکت و یا سازمان است. از سال های بسیار دور بازاریابی به شیوه سنتی از طریق روزنامه، تلویزیون، رادیو و... مرسوم بوده. با گسترش دنیای اینترنت، روش کارآمدتری با نام بازاریابی آنلاین، جای روش سنتی و قدیمی را گرفته است.

حال سوال این است که بازاریابی اینترنتی چیست؟ هر ابزار و یا استراتژی که موجب معرفی بیشتر کسب و کار و برند شما و همچنین فروش بیشتر کالا در فضای آنلاین شود را بازاریابی اینترنتی گویند.

در واقع به جذب مشتری های جدید و حفظ مشتریان قدیمی برای ترغیب به خرید محصولات به صورت اینترنتی بازاریابی آنلاین گفته می شود. با استفاده از این روش می توانید از طریق رسانه های دیجیتال، محصولات خود را به فروش برسانید.

مزایای تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات سنتی چیست؟

روش تبلیغات اینترنتی کاملا هوشمندانه انجام می شود و جایگاه کسب و کار شما را در فضای مجازی ارتقا می دهد. یکی از مهمترین مزایا در بازاریابی آنلاین، نامحدود بودن کاربران در اینترنت است.

این روش بازاریابی محدودیت جغرافیایی ندارد و شما می توانید، محصولات و خدمات خود را به صورت بین المللی در کشورهای مختلف نیز معرفی کنید. هزینه های این روش به نسبت روش سنتی، بسیار پایین تر است، در اصل می توان گفت این روش بازاریابی بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.

از دیگر مزایای آن  می توان به متعدد بودن روش های بازاریابی اشاره کرد. روش های زیادی برای تبلیغات اینترنتی وجود دارد که در ادامه متن با آن ها آشنا خواهیم شد. صرفه جویی در زمان را نیز می توان به عنوان یکی از مزیت های خوب این روش نام برد.

در این روش بازاریابی، محدودیت زمانی وجود ندارد و شما می توانید به صورت ۲۴ ساعته و در طول ۷ روز هفته محصولات و خدمات خود را به مخاطبان به صورت آنلاین معرفی کنید.

روش های مختلف بازاریابی اینترنتی

با توجه به فراگیر شدن اینترنت و استفاده افراد از آن برای رفع نیازهای خود، صاحبان تجارت و کسب و کار به جذب مشتریان از طریق اینترنت روی آوردند. بازاریابی اینترنتی بستر مناسبی برای تبلیغات، فروش و ارائه خدمات را فراهم خواهد کرد.

روش های مختلفی برای بازاریابی در دسترس است که می توان به سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، بازاریابی محتوایی متنی، بازاریابی ویدئویی، بازاریابی از طریق رپورتاژ خبری، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی وابسته یا همکاری در فروش، بازاریابی شبکه های اجتماعی، بازاریابی موتورهای جستجوگر، وبلاگ نویسی، بازاریابی موبایلی و ... اشاره کرد.

بازاریابی ایمیلی

با در دسترس داشتن لیستی از ایمیل های مشتریان بالقوه‌، می توانید از بازاریابی ایمیلی برای رساندن پیامتان استفاده کنید. در این روش شما می توانید محصولات خود را از طریق ایمیل معرفی کنید و یا اینکه پیشنهادهای شخصی سازی را برای مشتریان خود ارسال کنید.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

امروزه بیشتر افراد به شبکه های اجتماعی علاقه دارند و بیشتر اوقات فراغت خود را در این شبکه ها به سر می برند. از این رو می توان گفت که شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، تلگرام و ... فرصتی مناسب برای بازاریابی آنلاین را فراهم می کنند. با حضوری فعالانه در شبکه های اجتماعی و گذاشتن پست های تبلیغاتی، می توانید کسب و کارتان را رونق دهید.

بهینه سازی موتورهای جستجو

بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر به این معناست که وب سایت خود را به صورتی بهبود بخشید که برای موتورهای جستجوگر همچون گوگل جذاب باشد تا در نتایج جستجو شده، وب سایت شما را در صدر لیست نمایش دهند. وب سایت شما لازم است از نظر کد نویسی و محتوای درون سایتی و از نظر حضور برون سایتی بهینه باشد.

بازاریابی وابسته یا همکاری در فروش

سیستم مشارکت در فروش یا به عبارتی بازاریابی پورسانتی، یکی دیگر از روش های بازاریابی است. در این روش می توانید با استخدام بازاریاب به صورت پورسانتی، محصولات و خدمات خود را به مشتریانی بیشتر معرفی کنید.

بازاریابان با استفاده از دریافت لینک، در شبکه های اجتماعی، وبلاگ و یا وب سایت خود، کالا و خدمات شما را برای جذب مشتری و دریافت پورسانت معرفی خواهند کرد.

بازاریابی اینترنتی محتوایی

یکی از روش های بازاریابی اینترنتی، بازاریابی محتوایی یا تبلیغات از طریق تولید محتوای ارزشمند است. هدف اصلی از تولید محتوا، جذب مخاطبان توسط محتوای مرتبط با موضوع است. نوشتن مقاله، عکس، فیلم، اینفوگرافیک، پادکست و ... از جمله قالب های پرطرفدار در تولید محتوا است که بازدیدکنندگان را به سمت خود می کشاند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازاریابی اینترنتی بازاریابی بازاریابی اینترنتی روش های بازاریابی بازاریابی آنلاین شبکه های اجتماعی شما می توانید معرفی کنید کسب و کار وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال حشاشین در تلویزیون‌های اینترنتی ایران ممنوع شد؟

سریال حشاشین با روایت تاریخی درباره حیات و حوادث مرتبط با حسن صباح، بنیان‌گذار دولت اسماعیلیه است.

 مدیرکل نظارت و تطبیق ساترا گفت: سریال «حشاشین» محصول کشور مصر است و روایت آن از تاریخ اسلام متضمن تحریف‌های فراوانی است که به‌نظر می‌رسد با رویکرد سیاسی مغرضانه تولید شده است. 

بر همین اساس طبق نظر شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال«حشاشین» در رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تایید نمی‌باشد.

برهمین اساس، سریال «حشاشین» از سامانه‌های اینترنتی فیلیمو، گپ‌فیلم و فیلم‌نت حذف شد.

منبع: تجارت نیوز

tags # شبکه نمایش خانگی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید
  • سریال حشاشین در تلویزیون‌های اینترنتی ایران ممنوع شد؟
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • آشنایی با تانک چلنجر ۲
  • ببینید | آشنایی با خواص شیربرنج
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • ببینید | آشنایی با خواص گل سرخ
  • انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی به شرط ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان
  • جشن دستاوردهای آژانس پلاتین در سال 1402
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد