Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهادزاده با بیان اینکه شرکت عمران شیرین‌شهر در تلاش است که بتواند خدمات مطلوب‌تری به مردم این منطقه ارائه دهد گفت: یک شهر جهت بهبود وضعیت به همکاری و همیاری همه دستگاه‌های خدمات‌رسان عمومی و سایر ادارات نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «رضا فرهادزاده» امروز (چهارشنبه 23 مهر) در حاشیه بازدید از پروژه‌های شاخص شهر جدید شیرین‌شهر، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در شیرین‌شهر بیش از 450 هزار خانوار ساکن هستند اظهار کرد: در این منطقه در بحث بهداشت و درمان، امنیت و خدمات‌رسانی اقداماتی به مردم ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید شیرین‌شهر افزود: در بحث بهداشت و درمان با توافقاتی که با شبکه بهداشت و درمان صورت گرفته، بنا شده بود که هم پزشک و هم آمبولانس در این شهر مستقر شود ولی به دلیل بحث کرونا این توافقات با تاخیر انجام شده است.

 

وی اضافه کرد: در بحث امنیت نیز خوشبختانه مدت 2 هفته است که با هماهنگی نیروی انتظامی، گشت شبانه را داریم و در طول روز نیز پرسنل حراست شرکت عمران بحث حراست منطقه را انجام می‌دهد.

 

فرهادزاده تصریح کرد: به دلیل سرقت و مسائل جانبی یک سری خسارت به اموال دولتی وارد شده بود که خوشبختانه با گشت شبانه، امنیت به طور نسبی نسبت به قبل بهبود یافته است.

 

وی عنوان کرد: در زمینه خدمات‌دهی، مخصوصا در خدمات آموزشی و رفاهی، شرکت عمران با تمام منابع محدودی که در اختیار دارد، بیشترین کارایی را از منابع داشته و خدمات خوبی را چه در بخث فضای سبز و چه احداث معابر و آسفالت خیابان‌ها ارائه داده است.

 

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید شیرین‌شهر با اشاره به اینکه خوشبختانه اهالی رضایت نسبی در خصوص خدمات ارائه شده در این شهر دارند خاطر نشان کرد: تمام هم و غم ما این است که بتوانیم خدمات مطلوب‌تری به مردم ارائه دهیم.

 

وی با بیان اینکه یک شهر جهت بهبود وضعیت به همکاری و همیاری همه دستگاه‌های خدمات‌رسان عمومی و سایر ادارات نیاز دارد و یاد آور شد: امیدواریم بتوانیم در بحث خدمات‌رسانی از ظرفیت سایر ادارات هم استفاده کنیم تا خدمات مطلوب‌تری را به مردم ارائه دهیم.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیرین شهر خدمات رسانی به مردم شرکت عمران شیرین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۶۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان با اشاره به ارائه خدمت گروه‌های جهادی بهداشتی درمانی در مناطق دوردست بارز وشوارز گفت: در این طرح پزشکان عمومی، متخصص، دندانپزشک حضور داشتند.
فریبرز جباری افزود: هزینه خدمات ارائه شده ۲۵۰ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • فیلم/ آخرین وضعیت ارائه ارز در مرکز مبادله ارز و طلا
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • بازسازی بافت تاریخی شهرکرمان نیازمند طرحی کارشناسی و آینده نگراست
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی