Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره کنترل و نظارت اجراییات شهرداری ایلام با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یکی از جوانان ایلامی توسط ماموران شهرداری ایلام، گفت: حوادث روز سه شنبه ۲۲ مهرماه ایلام به نیروهای شهرداری مرتبط نبود.

به گزارش ایمنا، صبح امروز نیروهای شهرداری ایلام برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز به محل احداث ساختمان‌هایی واقع در بلوارهای آزادی و اصناف اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش نیروهای شهرداری برای ممانعت از ادامه فعالیت ساخت و سازهای غیرمجاز باعث بروز حواشی شد.

شمس الدین بالایی، رئیس اداره کنترل و نظارت اجراییات شهرداری ایلام در خصوص ماجراهای رخ داده، اظهار کرد: در موضوع بلوار آزادی ماشین‌های عبوری که از محل ساخت و ساز ساختمان غیرمجاز تردد می‌کردند با همدیگر درگیر شدند.

وی افزود: رانندگان این خودروها به خاطر کندی در تردد طول مسیر، خود با هم گلاویز شدند که در این میان طرفین درگیر حضور مأموران و ماشین شهرداری را که در حال جمع آوری وسایل ساخت و ساز غیرمجاز بودند را باعث ایجاد این درگیری می‌دانستند.

رئیس اداره کنترل و نظارت اجراییات شهرداری ایلام درباره مورد دوم هم اظهار کرد: در این ماجرا صاحب ملکی که در حال ساخت و ساز غیرمجاز بود با توجه به اینکه مأموران شهرداری در حال جمع آوری و ضبط تجهیزات ساخت و ساز غیر این ملک بودند، برای ایجاد رعب و وحشت در میان نیروهای شهرداری اقدام به تیراندازی هوایی کرد.

بالایی تاکید کرد: در هر دو مورد مأموران شهرداری در حال انجام مأموریت ذاتی خود بودند و با طرفین مشاجره وارد درگیری نشدند و به انجام وظیفه قانونی خود که ممانعت از ادامه فعالیت ساخت و سازهای غیرمجاز این املاک و جمع آوری و ضبط تجهیزات احداث ساختمان بود، پرداختند.

منبع: ایرنا

کد خبر 449839

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران حقوق شهروندی مدیریت شهری سد معبر ضرب و شتم مشارکت شهروندان شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نیروهای شهرداری شهرداری ایلام ساخت و ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۶۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین

سردار سنایی راد معاون عقیدتی سیاسی ستادکل نیرو‌های مسلح در نشست بصیرتی شورای اداری استان با بیان اینکه آثار بجامانده از استاد شهید مرتضی مطهری امروز نیز برای شبهات و سوالات نسل جوان پاسخ دارد اظهار داشت: در شرایط کنونی که دشمن تمام ظرفیتش را برای سیاه نمایی و زیر سئوال بردن خدمات نظام اسلامی بکارگرفته، تبیین و روایت واقعی دستاورد‌های نظام وظیفه عموم بویژه مسئولان است.

وی در ادامه با بیان اینکه هرحکومتی برای رسیدن به مشروعیت در کنار کارآمدی به روایتگری مناسب نیاز دارد افزود: اقدام بموقع سپاه در انجام عملیات وعده صادی و روایت عاقلانه و اخلاق مدار صداوسیما در این عملیات نمونه‌ای عینی و موفق از روایتگری بود.

حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز گفت: با تشکیل قرارگاه جهاد تبیین بدنبال معرفی خدمات نظام در استان ایلام هستیم.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد
  • تداوم تخریب تغییرکاربری‌های غیرمجاز در شهرستان سامان
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روانسر
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • درگیری پلیس با معترضان به قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه