Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خرداد به نقل از ایرنا، صبح امروز (چهارشنبه) از هفته دوم مرحله انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ و در منطقه آمریکای لاتین، تیم ملی برزیل پرافتخارترین تیم جهان در شهر لیما به میهمانی پرو رفت و در پایان دیداری جنجالی به برتری چهار بر دو دست یافت.
«نیمار» ستاره باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در این دیدار برای برزیل هت‌تریک کرد و تیمش را به برتری رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ۲ گل این بازیکن گران‌قیمت از روی نقطه پنالتی بود.
«ریچالیسون» هم دیگر گلزن سلسائو در این دیدار خارج از خانه بود.
پرو در این دیدار نمایش خوبی داشت و حتی گل نخست بازی را نیز به‌ثمر رساند، اما اعلام ۲ پنالتی برای میهمان، شاکله پرو را از بین برد. بعد از اعلام دومین پنالتی برای برزیل، ۲ بازیکن پرو به دلیل اعتراض شدید به داور در دقیقه ۸۴ اخراج شدند.
در دیگر دیدار، کلمبیا در دیدار خارج از خانه حساس با شیلی به تساوی دو بر دو رسید و یک امتیاز ارزشمند گرفت.
در این دیدار شیلی تا دقیقه ۹۰ از میهمان پیش بود اما «رادامل فالکائو» مهاجم باتجربه کلمبیا با گلزنی در ثانیه‌های پایانی، تیم تحت هدایت کی‌روش را از شکست نجات داد.
اما اروگوئه دیگر تیم مطرح آمریکای لاتین در زمین اکوادور با شکست دور از انتظار چهار بر دو مواجه شد. همچنین پاراگوئه نیز در زمین ونزوئلا به پیروزی یک بر صفر رسید.
پیش از این نیز آرژانتین در لاپاز با حساب دوبر یک مقابل بولیوی به برتری رسیده بود.
با این اوصاف در پایان هفته دوم، برزیل و آرژانتین با ۶ امتیاز در رتبه‌های اول و دوم هستند. کلمبیا و پاراگوئه نیز با چهار امتیاز در جایگاه سوم و چهارم ایستاده‌اند.
مرحله انتخابی جام‌جهانی در منطقه آمریکای لاتین با حضور ۱۰ تیم و به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود که در نهایت چهار تیم به بزرگترین رویداد فوتبال جهان راه می‌یابند و تیم پنجم نیز به پلی‌آف می‌رسد.
 
شکست اسپانیا و توقف آلمان در لیگ ملت‌های اروپاهفته چهارم مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا با شکست اسپانیا و توقف خانگی آلمان همراه شد تا مدعیان شب تلخی داشته باشند.
سه‌شنبه شب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد که در مهمترین بازی، آلمان که طی ۲ سال گذشته شرایط خوبی نداشته است در خانه خود به مصاف سوییس رفت و به تساوی سه بر سه بسنده کرد.
«تیمو ورنر»، «هاورتز» و «سرگئی گنبری» برای آلمان و «ماریو گاورانویچ» ۲ مرتبه و «رمو فرئولر» برای سوییس گلزنی کردند.
در دیگر دیدار گروه چهارم، اسپانیا به میهمانی اوکراین رفت و با یک گل شکست خورد.
در حالی که اسپانیا در اکثریت بازی روند خوبی داشت و چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد، در دقیقه ۷۶ «ساگانکف» برای اوکراین گلزنی کرد تا شاگردان «شوچنکو» به یک پیروزی بزرگ دست یابند.
با این اوصاف در این گروه، اسپانیا با هفت امتیاز، آلمان با ۶، اوکراین با ۶ و سوئیس با ۲ امتیاز در رتبه‌های اول تا چهارم قرار دارند.
نتایج دیدارها بدین شرح است
سطح A
گروه چهار
آلمان سه - سوییس سه
اوکراین یک - اسپانیا صفر
سطح C
گروه یک
جمهوری آذربایجان صفر - قبرس صفر
مونته‌نگرو یک - لوکزامبورگ دو
سطح D
گروه یک
لتونی صفر - مالت یک
جزایرفارو دو - آندورا صفر
گروه دو
لیختن‌اشتاین صفر - سن‌مارینو صفر برچسب ها: برزیل ، نیمار ، جام‌ جهانی

منبع: خرداد

کلیدواژه: برزیل نیمار جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۶۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفت‌انگیز: 2 ستاره ایرانی در فینال لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتسال مایورکا پالما اسپانیا که مسلم اولادقباد را در فهرست نفراتش داشت و حسین طیبی را به دلیل مصدومیت دور از لیست بازیکنان خود می‌دید، از ساعت 17:30 امروز در سالن کارن میرچاین شهر ایروان ارمنستان به مصاف تیم بنفیکا پرتغال رفت.

پالما اسپانیا که در نیمه اول با نتیجه دو بر یک شکست خورده و تا لحظات پایانی هم با نتیجه چهار بر دو عقب افتاده و در آستانه شکست بود، به یکباره بازگشت شگفت انگیزی داشت و بازی را به وقت‌های اضافه کشید.

مارسلو و گوردیلو در سه دقیقه پایانی دو گل برای مایورکا پالما اسپانیا به ثمر رساندند تا یاران طیبی و اولادقباد در پایان وقت 40 دقیقه و معمول، به تساوی 4 بر 4 دست پیدا کنند و بازی به وقت‌های اضافه برود.

در دو وقت پنج دقیقه‌ای که فرصت مناسبی برای کسب پیروزی بود، مایورکا پالما اسپانیا می‌توانست با گلزنی از روی نقطه پنالتی به برتری دست پیدا کند، اما رومولو این فرصت را هدر داد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

پالما در ضربات پنالتی که هر دو تیم پنج شوت زدند موفق به کسب پیروزی 4 بر 3 شد تا برای دومین سال پیاپی فینالیست لیگ قهرمانان اروپا شود.

تیم فوتسال مایورکا پالما اسپانیا سال گذشته هم با نمایش فوق‌العاده و دو گل دیدنی حسین طیبی موفق شد به برتری 4 بر 3 مقابل بنفیکا پرتغال برسد و فینالیست لیگ قهرمانان اروپا شود که این بار هم چنین اتفاقی رخ داد.

در دیگر مسابقه نیمه نهایی فوتسال لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های بارسلونا و اسپورتینگ لیسبون از ساعت 20:30 به مصاف هم رفتند.

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • شگفت‌انگیز: 2 ستاره ایرانی در فینال لیگ قهرمانان
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد