Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، پس درج خبری مبنی بر مشکلات خطوط تلفن و در دسترس نبود خطوط در چاروسا منتشر شد مدیرعامل مخابرات استان و برق شهرستان کهگیلویه نسبت به این خبر واکنش نشان دادند.

امیری مدیرعامل مخابرات استان در خصوص مشکلات خطوط تلفن  و اینترنت در نقاط مختلف شهر قلعه رئیسی عنوان کرد: شهر قلعه رئیسی به دلیل کوهستانی بودن در بسیاری نقاط خطوط تلفن اینترنت جواب گو نیست که به دنبال جابه جایی دکل در نقطه دیگری بودیم که در نقطه جدید مشکل برق دکل را داشتیم که همکاری صورت نگرفت و تصمیم گرفتیم که نقطع دیگر را از طریق دکل ایرانسل پوشش دهیم که تا آبان ماه مشکل شهری قلعه رئیسی برطرف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل مخابرات استان در خصوص دکل روستای امامزاده سید محمود(ع) و شوتاور هم گفت: کابل برق و ترانس برق این دو روستا در شب های گذشته به سرقت رفت که این مهم وظیفه اداره برق است که برطرف کند و در حال مشکلی در این زمینه نداریم.

امیری همچنین از راه اندازی اینترنت در خط و فاز 8 برای بسیاری از روستاهای چاروسا خبر داد و گفت: روستاهای همچون امامزاده سید محمود(ع) و دالون و روستاهای همجوار آنها در فاز 8ما قرار گرفت که منتظر ارسال تجهیزات هستیم که هر لحظه که به دست استان برسد نسبت به نصب آن اقدام خواهیم کرد.

باقراصل معاون برق شهرستان کهگیلویه هم در خصوص مشکلات خطوط تلفن در بعضی دکل های این بخش عنوان کرد: ترنس روستای شوتاور دچار مشکلاتی شد که دیروز عصر مشکل آن برطرف شد و در مدار قرار گرفت و هم اکنون مشکلی ندارد و کابل برق دکل روستای امامزاده سید محمود(ع) به سرقت رفت که تا آخر وقت امروز هم مشکل آن برطرف می شود.

انتهای پیام/82021

منبع: فارس

کلیدواژه: اینترنت رئیسی برق روستا امامزاده سید محمود برطرف می شود قلعه رئیسی خطوط تلفن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر پنج شنبه در دیدار با مردم دهستان دسجرد سفلی اظهار داشت: مسائل و مشکلات مهم مطرح شده در این جلسه مورد توجه مسئولان استان قزوین دارد و تمامی دستگاه‌های ذیربط به آن اشرافیت دارد.

وی افزود: متأسفانه استان قزوین در حوزه اعتبارات و زیرساخت‌هایی از جمله راه به دلیل تأخیر در استان شدن با کمبودهای متعددی همراه است و امروز با توجه به بودجه‌های محدود و هزینه‌های بالاتر پرداختن به این مسائل و مشکلات زمان بر است.

اعلایی گفت: البته در کنار تمامی محدودیت‌ها تلاش می‌شود با منابع و امکانات موجود به شکل ویژه و بهینه مسائل در دستور کار قرار گیرد و سعی می‌شود مشکلات در یک بازه زمانی معقول و با توجه به امکانات موجود در مسیر برطرف شدن قرار بگیرد.

کد خبر 6088597

دیگر خبرها

  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف هرمزگان تا بعد از ظهر امروز
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد