Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید شیرین‌شهر با بیان اینکه این شهر به یک دستگاه خدمات‌رسان عمومی نیاز دارد، گفت: انتظار داریم ادارات مختلف برای ارائه خدمات در شیرین‌شهر اهواز ورود کرده و به حل مشکلات مردم این شهر کمک کنند.

رضا فرهادزاده امروز (۲۳ مهرماه) در حاشیه بازدید خبرنگاران از شهر جدید شیرین‌شهر اهواز اظهار کرد: در بحث حل مشکلات بهداشت شهر جدید شیرین‌شهر، رایزنی‌های بسیاری با شبکه بهداشت و درمان انجام شده و توافقاتی نیز در این زمینه به دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: بر اساس توافق انجام‌شده قرار بود پزشک بیتوته و آمبولانس در شیرین‌شهر وجود داشته باشد اما با شیوع کرونا، این توافق‌ها با تاخیراتی مواجه شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید شیرین‌شهر در خصوص تامین امنیت این شهر نیز تصریح کرد: حدود دو هفته است که با هماهنگی نیروی انتظامی، گشت شبانه در شهر در حال انجام است و روزها نیز پرنسل حراست شرکت عمران شهر جدید شیرین‌شهر کار حفاظت و حراست را به عهده دارند.

فرهادزاده عنوان کرد: با سرقت‌های انجام‌شده خسارت‌هایی به اموال عمومی وارد شده است اما با گشت‌هایی که در حال انجام است، امنیت به طور نسبی برقرار است.

وی افزود: در بحث خدمات‌دهی به ویژه خدمات آموزشی و رفاهی، شرکت عمران شهر جدید شیرین‌شهر با تمام منابع محدودی که در اختیار داشته خدمات مطلوبی در بحث فضای سبز، احداث معابر و آسفالت خیابان‌ها ارائه داده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید شیرین‌شهر با بیان اینکه بیش از ۴۵۰ خانوار در این شهر ساکن هستند، گفت: اهالی شیرین‌شهر به صورت نسبی از خدمات ارائه‌شده راضی هستند و در تلاش هستیم خدمات مطلوب‌تری به مردم ارائه کنیم.

فرهادزاده با بیان اینکه شیرین‌شهر به یک دستگاه خدمات‌رسان عمومی نیاز دارد، گفت: انتظار داریم ادارات مختلف برای ارائه خدمات در شیرین‌شهر ورود کرده و به حل مشکلات مردم این شهر کمک کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان شهر جدید شیرین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۷۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام

ایسنا/ایلام مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام گفت: با وجود نیاز استان در مناطق روستایی و عشایری به کتابخانه سیار، ما فعلأ فقط یک کتابخانه سیار در استان داریم.

«سمیه حیدری» با حضور در ایسنا در این خصوص اظهار کرد: ما در استان کتابخانه سیار نداشتیم و یکی از ضروری‌ترین کارهای راه‌اندازی کتابخانه سیار بود، با مسئولان سپاه امیرالمومنین (ع) استان هماهنگی شد و یک خودرو متناسب در اختیار اداره کل کتابخانه‌های استان قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: برای تجهیز این کتابخانه سیار ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و ۷ روستا در شهرستان ایلام را در ۵ روز هفته، پوشش می‌دهد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام افزود: با توجه به تعدد روستاهای استان و دسترسی نداشتن کتاب دوستان به‌خصوص دانش‌آموزان، افزایش تعداد کتابخانه ‌های سیار استان ضروری است.
حیدری گفت: تعداد زیادی روستا در شهرستان سیروان وجود دارد که نیازمند کتابخانه سیار هستند اما امکانات نداریم.
وی ابراز امیدواری کرد: رایزنی‌ها با مسئولان کشوری و استانی برای افزایش کتابخانه‌های سیار استان ادامه دارد.
انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری در کمیسیون اصل۹۰
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی