Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، تکریم ارباب رجوع و پرسنل اداره کل را به عنوان یک اصل مورد تاکید قرار داد و گفت: سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی این اداره کل باید این موارد را مورد توجه قرار دهد.

فرشید فلاح در کارگروه توسعه مدیریت این اداره کل و با معرفی "محمد لکزایی" به عنوان سرپرست این معاونت، ویژگی های اخلاقی و سابقه وی در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی را تبیین کرد، فعالیت در این معاونت را بسیار حساس و در عین حال سنگین دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وظایف و ماموریت های سرپرست معاونت مذکور تاکید کرد: بازسازی ساختاری و سازمانی اداره کل، بهسازی محیط کاری، اصلاح فرآینده های انجام کار، توجه به حقوق و تکریم پرسنل و ارباب رجوع به عنوان اولویت کاری باید توسط سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی پیگیری و عملیاتی شود.

فلاح همچنین داشتن رویکرد و نگاه جدید در حوزه منابع مالی و اداری را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به ماموریتها و اهداف ۲۰ گانه برنامه ریزی شده برای این اداره کل خواستار توجه به این موارد در دوره جدید کاری شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان همچنین از خدمات و تلاش های امیرهوشنگ باهنر معاون قبلی توسعه مدیریت و منابع انسانی این اداره کل تجلیل کرد.

محمد لکزایی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این نشست که در تالار حکیم الهی مجتمع فرهنگی هنی کومش برگزار شد بر توجه به اندیشه، تفکر و تعقل در فعالیت های اداری و مالی تاکید و نسبت به تحقق اهداف و وظایفی که ترسیم شده است ابراز امیدواری کرد.

امیرهوشنگ باهنر معاون قبلی توسعه مدیریت و منابع انسانی این اداره کل نیز از همکاری و تلاش های پرسنل این حوزه در دوره مدیریت خود تجلیل و برای سرپرست جدید این معاونت آرزوی توفیق کرد.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه سمنان سمنان فرهنگ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان توسعه مدیریت و منابع انسانی سرپرست معاونت اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۷۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ سرپرست شهرداری بوکان در بازدید از پروژه تفرجگاهی نالشکینه گفت: فعالیتهای عمرانی و توسعه فضای سبز در تفرجگاه نالشکینه توسط بخشهای مختلف شهرداری آغاز شده است.

امیر احمدی افزود: نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است و تمام اقدامات انجام گرفته باید طبق طرحهای از قبل کارشناسی شده و هدفمند باشد.

احمدی، ضمن قدردانی از فعالیتهای انجام گرفته در سالهای پیش در نالشکینه بر لزوم ادامه فعالیتهای عمرانی و فضای سبز در این مکان در سریع‌ترین زمان ممکن توسط بخشهای مختلف شهرداری تأکید کرد.

وی گفت:  همچنین در بازدید از پروژه احداث بخش جنوبی خیابان سی متری نالشکینه با بیان اینکه به زودی بخش جنوبی سی متری نالشکینه آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت، تصریح کرد: این معبر مهم در هدایت خودروهای عبوری به بخش شمال و جنوب شهر بوکان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

سرپرست شهرداری بوکان اضافه کرد: ساماندهی، اجرای فضای سبز و همچنین آسفالت این مسیر در دستور کار قرار گرفته است و به‌زودی این معبر به بخش شمالی خود واقع در دامنه نالشکینه متصل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود