Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@16:52:48 GMT

سفر ظریف به چین منجر به گشایش در همه امور شده است

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۷۹۶۴

سفر ظریف به چین منجر به گشایش در همه امور شده است

رییس دفتر رییس جمهوری گفت: سفر ظریف به چین سفر خوبی بود و در مذاکرات که من آن را خواندم جامع بحث کرده بودند؛‌ گزارشی هم در هیات دولت دادند و یک گشایشی در همه امور ایجاد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفر آقای ظریف به چین سفر خوبی بود و در مذاکرات که من آن را خواندم جامع بحث کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحولات منطقه برای ایران و چین مهم است. چین جدی‌تر از گذشته مسائل را دنبال می‌کند. در مجموع سفر موفقی است و گزارشی که امروز در دولت دادند یک گشایشی در همه امور ایجاد شده است.

وی در مورد نامه رئیس مجلس به رییس‌جمهور در مورد بودجه گفت: همیشه دولت و مجلس بر سر بودجه تفاهم میکنند. چیزی که الان دارد می افتد این است که چنین نامه های بین ما و قوای دیگر و نهادهای دیگر بوده اما اینکه اول ما نامه را در رسانه ها می‌بینیم و بعد دریافت می‌کنیم عجیب است. البته من این نامه را ندیدم.   واعظی در بخش دیگری از سخنان خود در جمع خبرنگاران گفت: یکی از دغدغه هایی که روزانه دولت و رییس‌جمهور دارند و برای حل آن تلاش می‌کنند همین بحث قیمت است. رییس جمهور در هفته دوبار قیمت ۱۰۰ قلم کالای مصرفی مردم را از وزارت صمت می‌خواهند و در جلسات هیات وزیر صمت گزارش خود را قرائت می‌کنند.   رئیس دفتر رئیس جمهور در مورد شرایط کشور اظهار داشت: ما از دو ماه قبل از اعلام تحریم ۱۸ بانک کشور توسط آمریکا اقداماتی انجام داده بودیم. اگر شرایط ما عادی بود هم صادرات مان راحتتر بود و هم وارداتمان ارزانتر بود؛ ما همیشه شرمنده مردم هستیم.   منبع: فارس   انتهای پیام/ 

منبع: دانا

کلیدواژه: رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۷۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ ، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گفته وزیر ورزش قرار است در این مراسم ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

کد خبر 6094219

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • ایجاد تحول در آموزش و پرورش، پایه ایجاد تحول در کشور است/ نظرات مختلف کارشناسی باید منجر به گشایش شود
  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • رییس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم