Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره نامه رئیس مجلس به روحانی گفت: چنین نامه‌هایی بین ما و سایر قوای و نهادهای دیگر بوده اما اینکه اول ما نامه را در رسانه‌ها می‌بینیم و بعد دریافت می‌کنیم عجیب است؛ البته من این نامه را ندیدم.

به گزارش تسنیم، محمود واعظی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: همه تخلفات کارمندان در وزارتخانه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و‌ به دلیل اینکه اعمال نفوذی نشود، کمیته‌‌‌ای داریم که بررسی‌های در آن صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اتفاق جدیدی رخ نداده و‌ در دولت‌های مختلف مدیرانی که مشکل دارند و‌ تخلفی مرتکب شده باشند را همان ستادی که در نهاد ریاست‌جمهوری است، رسیدگی می‌کند.

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور گفت: سفر آقای ظریف به چین سفر خوبی بود و در مذاکرات که من آن را خواندم، به‌صورت جامع بحث کرده بودند. تحولات منطقه برای ایران و چین مهم است و چین مسائل را جدی‌تر از گذشته دنبال می‌کند. در مجموع سفر موفقی است و گزارشی که امروز در دولت دادند گشایشی در همه امور ایجاد شده است.

واعظی درباره نامه قالیباف به روحانی درخصوص بودجه گفت: همیشه دولت و مجلس بر سر بودجه تفاهم می‌کنند؛ چیزی که الان می‌افتد این است که چنین نامه‌هایی بین ما و قوای دیگر و نهادهای دیگر بوده اما اینکه اول ما نامه را در رسانه‌ها می‌بینیم و بعد دریافت می‌کنیم عجیب است؛ البته من این نامه را ندیدم.

لینک کوتاه: asriran.com/0039ST

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه کاخ سفید، رئیس‌ جمهور آمریکا و نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه درباره رفح گفتگو کردند.

در بیانیه صادره از سوی کاخ سفید در این خصوص آمده است: رییس جمهور بایدن امروز با نخست وزیر نتانیاهو صحبت کرد. رییس جمهور بایدن نخست وزیر را در مورد تلاش ها برای تضمین توافق اسیران، از جمله از طریق گفتگوهای جاری امروز در دوحه قطر مطلع کرد.

بیانیه مذکور بدون اشاره به جزییات بیشتر اضافه کرد: رئیس جمهور موضع صریح خود در مورد رفح را تکرار کرد.

کد خبر 6098714

دیگر خبرها

  • ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس
  • برای انجام دومین سفر به خراسان شمالی از رییس جمهور دعوت شد
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند
  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت