Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@09:50:41 GMT

۱۵ تن آرد خارج از شبکه در مهاباد کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۸۰۷۳

۱۵ تن آرد خارج از شبکه در مهاباد کشف شد

محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد از کشف  ۱۵ تن آرد خارج از شبکه در این شهرستان خبر داد و در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: این میزان آرد در قالب ۳۹۱ کیسه ۴۰ کیلوگرم از متخلفان به ارزش ۱۴۰ میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

جهین با اشاره به شایعات روز‌های اخیر در خصوص کمبود نان بیان کرد: هیچ کمبودی در تامین نان در سطح این شهرستان وجود ندارد و شهروندان از تجمع در مقابل نانوایی‌ها خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول در مهاباد تاکید کرد: هیچ‌گونه افزایش قیمت نانی در سطح شهرستان نیز در دستور کار قرار ندارد و شهروندان از این بابت نگرانی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید

کشف ۲۰ تن آرد قاچاق در انبار‌های شهرستان مهاباد

مشکلی برای تامین آرد نانوایی‌های مهاباد وجود ندارد

جهین با بیان اینکه در مهاباد ۳۲۶ واحد نانوایی و خبازی مشغول فعالیت هستند، ادامه داد: از این تعداد ۱۲۶ واحد نان لواش ماشینی سهمیه‌دار، ۴ واحد نان لواش سنتی سهمیه‌دار، ۱۰ واحد نان لواش ماشینی آزادپز، ۹ واحد نان لواش سنتی آزادپز در داخل شهر و ۲۸ واحد نان لواش ماشینی سهمیه‌دار و ۳۵ واحد نان لواش سنتی سهمیه‌دار، ۱۰ واحد نان لواش ماشینی آزادپز و ۲ واحد نان لواش سنتی آزادپز نیز در بخش روستایی مشغول به فعالیت هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اذعان کرد: ۱۳ واحد نان سنگکی سهمیه‌دار، ۱۴ واحد نان سنگی آزادپز، چهار واحد نان بربری سنتی سهمیه‌دار، ۶ واحد نان بربری ماشینی سهمیه‌دار، ۴۰ واحد نان روغنی سنتی آزادپز، ۲ واحد نان روغنی ماشینی آزادپز و همچنین ۶ واحد نان فانتزی و ۱ واحد نان تافتون سهمیه‌دار در شهر مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد ۳۴ واحد بدون پروانه و ۲۵ واحد آن‌ها مربوط به نان روغنی‌ها است.

او همچنین خواستار حمایت بانک‌ها از واحد‌های نانوایی برای تجهیز به موتور برق برای شرایط بحرانی شد و گفت: ۱۵۵ واحد نانوایی شهرستان برای تجهیز به موتور برق به وام‌هایی با کارمزد پایین نیاز دارند.

جهین خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه تخلف و گرانفروشی با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند و تخلف‌هایی از این دست را گزارش دهند

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احتکار آرد اتاق بازرگانی تعزیرات حکومتی بازرسی و نظارت سهمیه دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه مازندران در مسکن ملی ۱۶۴ واحد است

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری صبح شنبه در جلسه شورای تأمین مسکن استان با اظهار اینکه طرح مسکن ملی از طرح‌های مهم و تأثیرگذار دولت به شمار می‌رود، افزود: تعهد استان برای ساخت مسکن ملی ۱۶۴ هزار واحد است.

وی با بیان اینکه موانع فراروی تأمین مسکن حمایتی باید با همکاری دستگاه‌های مختلف تأمین شود، افزود: در شهرستان‌های استان برای اجرای این طرح باید همگرایی لازم داشته باشیم.

احمد توکلی سرپرست معاونت هماهنگی عمرانی استانداری مازندران نیز اشاره به عقب ماندگی استان در تأمین زمین اظهار اظهار کرد: ۷۰ هزار مسکن حمایتی باید در استان ساخته شود و در بخش تأمین زمین عقب هستیم.

وی کمبود زمین را از جمله مشکلات در استان بیان کرد و گفت: طی دو سال گذشته ۱۰ هزار واحد مسکن در قالب طرح‌های حمایتی، خودمالکی، بازآفرینی شهری و روستایی در استان اجرا شده است.

وی عقب ماندگی در بخش خودمالکی را ۳۵ درصد ذکر کرد و گفت: ۳۱ هزار واحدمسکن خودمالکی تعهدات استان است و ۱۷ هزار واحد مسکن روستایی در استان ساخته شده است.

کد خبر 6089635

دیگر خبرها

  • سهمیه مازندران در مسکن ملی ۱۶۴ واحد است
  • افزایش دو برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • متلاشی شدن باند قاچاق دختران
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • «آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» منتشر شد
  • کشف ۲۵۶ کیسه آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • جزئیاتی از پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد