Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اشکال در بررسی سوابق تحصیلی که اخیرا یک مورد از نمایندگان مجلس به همین دلیل دچار مشکل شد، گفت: برای حل این مشکل بحث این بود که مدارک تحصیلی بصورت الکترونیکی اصالت سنجی شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «محمدجواد آذری‌جهرمی»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حاشیه جلسه هیات دولت درباره اشکال در بررسی سوابق تحصیلی که اخیرا یک مورد از نمایندگان مجلس به همین دلیل دچار مشکل شد، گفت: برای حل این مشکل بحث این بود که مدارک تحصیلی بصورت الکترونیکی اصالت سنجی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدامات وزارت علوم به پایان رسیده است و از سال ۹۲ به بعد، برای همه دانشگاه‌ها این مدارک در سامانه، کامل است.

او افزود: به دستور اقای دکتر روحانی ما با معاونت حقوقی این موضوع را چک می‌کنیم و احتمالا اطلاعات مدارک تحصیلی شهروندان ایرانی را با حذف بخش‌هایی از حریم خصوصی، بصورت عمومی در اختیار همه قرار دهیم، تا بتوانند چک کنند مدرک تحصیلی بنده چیست تا من که مهندس هستم نگویند دکتر و کسی هم بیخود خودش را دکتر جا نزند. اینکه چه سالی هم فارغ التحصیل شدند مشخص باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذری جهرمی مدارک تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون مهارت سنجی گلیم بافی در البرز

ژیلا خدادادی گفت: این آزمون با حضور ۴۵ نفر از هنرمندان و تولیدکنندگان متقاضی دریافت و تمدید مجوز(کارت صنعتگری) در رشته گلیم بافی برگزار شد و اولین مرحله از فرآیند اعطاء مجوز به این صنعتگران است.

به گفته معاون صنایع‌دستی استان البرز در مراحل بعدی بازدید‌های پسینی از محل تولید پذیرفته‌شدگان صورت گرفته و فعال بودن واحدهای تولیدی مورد رصد و تأیید قرار می گیرد.

 او افزود: این آزمون‌ها به طور تقریبی هر ۵۰ روز یکبار برگزار می‌شوند و کارشناسان این حوزه ناظر بر آزمون‌ها هستند.

خدادادی با بیان اینکه استان البرز با حدود بیش از هزار صنعتگر فعال گلیم یکی از مراکز مهم تولید گلیم در کشور است، گفت: ۹۸ درصد تولیدکنندگان گلیم استان را بانوان تشکیل می‌دهند. 

معاون صنایع دستی استان البرز اظهار کرد: اداره کل و معاونت صنایع دستی از این هنرمندان حمایت هایی چون دعوت به نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها  معرفی برای دریافت تسهیلات، معرفی تولیدکنندگان فعال به متقاضیان و خریداران گلیم، معافیت های مالیاتی و ... به عمل می‌آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • فرصت‌سنجی سناریوهای تعامل آمریکا در آینده جنگ غزه
  • نتانیاهو همچنان رو به سراشیبی سقوط
  • واحدهای صنفی فاقد شناسه یکتا در دریافت خدمات با مشکل روبرو می‌شوند
  • دانشگاه شیراز آماده جذب دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • جشن برآورده شدن آرزو‌های ایتام و محسنین در بهشهر
  • نسخه‌نویسی مرد مهاجر افغان با مهر پزشک زن | تیراندازی و زخمی شدن یک نفر دکتر قلابی را رسوا کرد
  • گزارشی از نمایشگاه یک قرن اصالت و ماندگاری سنندج‌ + فیلم
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • برگزاری آزمون مهارت سنجی گلیم بافی در البرز
  • مشکل کمبود دبیر و آموزگار در سال تحصیلی جدید حل شد