Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد دادرس فیاضی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته از سوی دانشکده علوم پزشکی مراغه استاد کریمی بعد از مثبت شدن جواب آزمایش کرونا به تبریز منتقل و زیر نظر پزشک متخصص دوره درمان خود را سپری می کند.
وی گفت: از همان ابتدای ابتلا به بیماری کرونا، مسوولان استانی از جمله استاندار آذربایجان شرقی، فرماندار مراغه، مدیرکل اداره ارشاد استان و دیگر مسوولان پیگیر وضعیت استاد کریمی مراغه ای هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به گفته پزشک استاد کریمی مراغه ای بزودی استاد از بیمارستان مرخص و در منزل شخصی تا بهبودی کامل قرنطینه خواهد شد.
دادرس فیاضی گفت: هیچ نگرانی در خصوص وضعیت استاد کریمی وجود ندارد و مردم به شایعات توجه نکنند.
به گزارش ایرنا، استاد حسین کریمی شاعر مراغه ای متولد ۱۳۱۰ است و چند ماه پیش با تصویب شورای ارزشیابی هنرمندان و نویسندگان کشور نشان درجه یک شعر آیینی به وی اعطا شد.
کریمی ادامه دهنده سبک سنتی و کلاسیک شعر بوده و اغلب در اشعار طنز خود رسم و رسوم زمان خود را به باد انتقاد گرفته است.
کریمی مراغه ‌ای با اینکه طنز پرداز است، از عاشقان اهل بیت بوده و کتاب های نوحه وی از کتاب های طنز او بیشتر است. مجموعه‌ های طنز او در ۱۶ جلد و با عنوان رنگارنگ چاپ شده است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان شرقی مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان شرقی مراغه ویروس کرونا آذربایجان شرقی مراغه اخبار کنکور کریمی مراغه استاد کریمی مراغه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد درختان کاج سمنان بیمارند

سمنان - رییس اداره حفاظت و حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان گفت: نزدیک به ۸۰ درصد درختان کاج (گونه‌های سوزنی برگ) در فضای سبز شهری و روستایی استان درگیر آفت سوسک پوستخوار است و اقدام‌های لازم برای پیشیگری از شیوع باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

حمیدرضا عبدوس با بیان اینکه شرایط اقلیمی و به دنبال آن کاهش بارندگی و خشکسالی عامل مهم در افزایش جمعیت آفت‌هاست، افزود: شرایط نامساعد جوی و اقلیمی، درختان را ضعیف می‌کند و این ضعف موجب قدرت گرفتن آفت می‌شود.

رییس اداره حفاظت و حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان در گفتگو با ایرنا درباره ویژگی‌های آفت سوسک پوست‌خوار کاج گفت: این آفت ۲ تا سه میلیمتر طول دارد و به رنگ قهوه‌ای تیره است.

وی اظهار کرد: راه پیشگیری و مقابله با آفت سوسک پوست‌خوار کاج قطع به صورت کف بر درختان آلوده و سوزاندن آن است، در غیراینصورت آفت زیاد و زیادتر می‌شود.

منبع: قدس آنلاین تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از بازگشت ون‌های گشت ارشاد
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • موزه فسیل مراغه‌، گنجینه‌ای از مهره داران ارزشمند
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • ۸۰ درصد درختان کاج سمنان بیمارند