Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@08:12:03 GMT

مدیریت بحران کرونا بسیار جدی و پراهمیت است

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۸۲۸۶

مدیریت بحران کرونا بسیار جدی و پراهمیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ظهر امروز نشست اعضای کار گروه انرژی و آب شورای پدافند غیرعامل استانداری مرکزی به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی و با موضوع مقابله و کنترل ویروس کرونا و برنامه ریزی هفته پدافند غیرعامل برگزار شد.

نماینده اداره کل  پدافند غیرعامل استانداری مرکزی در این نشست گفت: استان مرکزی مانند سایر استان‌ها تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمال آبادی افزود: شرایط انتشار ویروس کرونا در ماه اخیر بسیار سخت و پیچیده شده و  مدیریت این بحران بسیار جدی و پراهمیت است زیرا تا ساخت واکسن این بیماری باید با آن زندگی کنیم.

وی با بیان اینکه بیماری‌های مسری در برهه‌ای از تاریخ، مانند وبا جان بسیاری از افراد را گرفته است، ادامه داد: امروز نیز دنیا با پیشرفت علم شرایط جدیدی از انتشار ویروس کرونا را تجربه می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز با بیان اینکه صنعت برق ، زیرساخت صنایع  دیگر است، گفت: برق نقش بی بدیلی در مواقع بحران ایفا می‌کند.

  محمد اله‌داد بیان کرد: با اهمیت‌ترین سرمایه هر سازمان نیروی انسانی است که میبایستی با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در حفظ سلامت کارکنان و ارباب رجوع تلاش کنیم.

 وی مطالعه و تحقیق در حوزه مدیریت پدافند غیرعامل و انرژی در حوزه تهدیدات زیستی را با هدف شناسایی  آسیب‌ها و ارائه راهکارهای مقابله با آن را مهم قلمداد کرد.

  اله داد افزود: توزیع برق استان مرکزی به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی خدمات مورد نیاز مشترکین برق را به صورت غیر حضوری از طریق سامانه تلفنی ۱۲۱،  سایت اینترنتی شرکت و اپلیکیشن خدمات غیرحضوری برق ایران ارائه می‌کند.
در ادامه این جلسه هر یک از اعضا اقدامات شاخص انجام شده در حوزه مقابله با انتشار ویروس کرونا را تشریح کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیریت بحران مدیریت بحران پدافند غیر عامل پدافند غیرعامل استان مرکزی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از درس آموخته‌های سیل۱۴۰۳در بحرانهای ناشی از آب در پایتخت

به گزارش خبرنگار مهر، حامد یزدی مهر، ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش‌های اخیر بهاری در استان تهران، اظهار کرد: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده شاهد هیچ چالشی در حوزه آب گرفتگی و وقوع سیلاب در استان تهران نبودیم.

یزدی مهر با بیان اینکه طی روزهای اخیر در اغلب نقاط کشور بارندگی‌های شدید سیل آسا را شاهد بوده ایم، گفت: مجموعه اداره کل مدیریت بحران استان تهران با احصا و جمع آوری نقاط ضعف و قوت مدیریت این سیلاب‌ها، درس آموخته‌هایی را که برای مدیریت بهتر بحران‌های احتمالی در حوزه «مخاطرات ناشی از آب» وجود دارد را گردآوری می‌کند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بابیان اینکه سیلاب سیستان و بلوچستان، یکی از منابع در امر جمع آوری درس آموخته‌های این حوزه محسوب می‌شود، افزود: با وجود تفاوت‌های ساختاری، جغرافیایی و توپولوژی سیستان با پایتخت، استفاده از درس آموخته‌های این استان در حوزه اقدامات پیشگیرانه و آمادگی قبل از وقوع بحران و همچنین اقدامات حین بحران از اهمیت برخوردار است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرهای ایران به لحاظ موقعیت‌های جغرافیایی در مسیر حوضه‌های آبریز مختلف قرار دارند، عنوان کرد: در این خصوص ضروری است که بیش از گذشته به تهیه و تدوین «طرح جامع خطر پذیری سیلاب» بیاندیشیم و راهکارهای لازم برای کاهش این اثرات را پیش بینی کنیم.

کد خبر 6088612

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل۱۴۰۳در بحرانهای ناشی از آب در پایتخت
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد