Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون هاکی در اقدامی عجیب و سهل انگارانه بدون گرفتن تست مجدد کرونا از تیم اردو را لغو و به ملی‌پوشان اعلام کرده به خانه‌های خود برگردند. 

به گزارش ایسنا، اردوی تیم ملی هاکی سالنی ایران روز دوشنبه، ۲۱ مهر در پارس آباد مغان آغاز شد و تیم قبل از اینکه جواب تست کرونا مشخص شود تمرین برگزار کرد اما پس از اعلام تست مشخص شد که چندین بازیکن و یکی از پزشکان به کرونا مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع احتمال انتقال ویروس به سایر نفرات حاضر در اردو را بیشتر کرد. با این حال فدراسیون هاکی بدون اینکه تست مجددی از بازیکنان بگیرد اردو را لغو و به بازیکنان اعلام کرده به خانه‌های خود برگردند. 

قرار است ملی‌پوشان با اتوبوس به تهران و از آنجا به شهرهای خود بروند، سپس به صورت شخصی تست بدهند و هزینه آن را از هیات استان دریافت کنند اما همین موضوع می‌تواند باعث انتشار بیشتر بیماری شود چون اعضای تیم برای برگشت به شهر خود باید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و از آنجایی که احتمال ابتلای آنها وجو دارد، ممکن است ناقل باشند و در مسیر هم باعث شیوع بیماری شوند. 

 فدراسیون هاکی در نحوه اسکان بازیکنان و شروع تمرینات (قبل از اعلام نتیجه تست) سهل انگاری کرده و اکنون انتظار بر این که با مسئولیت پذیری راهکار بهتری را برای حفظ سلامتی بازیکنان و کادر در نظر بگیرد و قبل از اینکه افراد به شهرهای خود برگردند از آنها تست PCR بگیرند. 

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هاكي تیم ملی هاکی سالنی فدراسیون هاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین اسفندیار قدرتی‌زن تیم ملی والیبال ایران بعد از تمرین در جمع خبرنگاران گفت: من مدت زیادی نیست که به تیم ملحق شدم. پائز انگیزه زیادی دارد که با تیم ملی ایران به نتیجه برسد قطعا همه توانش را می‌گذارد. او تمرینات جدید ارائه می‌دهد، عیب تا ایراد ما را کم کند تا تیم در آماده ترین شرایط به مسابقات اعزام شود.

وی گفت: همه بازیکنان دوست دارند صعود به المپیک را جشن بگیرند و کار نشدنی را انجام دهند. اگر تیم ملی به المپیک برود نگاه‌ها دوباره به این رشته جذب می‌شود، همانطور که الان همه منتظر هستند ببینند تیم ملی چه نتیجه‌ای کسب می‌کند. امیدواریم با صعود به المپیک خواسته‌های فدراسیون را برآورده کنیم.

اسفندیار در واکنش به این سوال که او رقیبان زیادی در ترکیب تیم ملی دارد و این موضوع باعث نگرانی او نمی‌شود، گفت: من رقیبی نمی‌بینم همه بازیکنان رفیق من هستند و ما با هم تمرین می‌کنیم. نظر سرمربی مهم است که چه بازیکنی بازی کند یا چه بازیکنی رزرو باشد.من تمام توانم را می‌گذارم، دوست دارم بازی کنم. من سرباز تیم ملی هستم و اگر نباشم تمام انرژی‌ام را می‌گذارم که تیم موفق شود.

کد خبر 6099433

دیگر خبرها

  • رفتار غیر حرفه ای شهربانو منصوریان/ مسئولان ووشو پاسخگو باشند
  • امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم
  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • مورد عجیب عبدالله
  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • ریشه‌یابی خشونت‌های فیزیکی و کلامی/ جریمه بدون آموزش تاثیری ندارد
  • پدیده عجیب در ایران؛ استوری مشترک بازیکنان سپاهان با هشتگ عجیب‌تر! | تصویر