Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@16:08:56 GMT

براتی: استعدادهای خوبی در کشور داریم

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۸۳۹۹

براتی: استعدادهای خوبی در کشور داریم

آنا براتی گفت: به زودی اردوی تیم ملی آلیش بانوان را برگزار می کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آنا براتی، سرمربی تیم  ملی آلیش بانوان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب عنوان کرد: با حمایت فدراسیون به زودی اردوی تیم ملی آلیش بانوان را با حضور نفرات اول و دوم آخرین رقابت های قهرمانی کشور آلیش برگزار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: هدف ما از برگزاری این اردو به دلیل این بود که ورزشکاران ما با توجه به شیوع ویروس کرونا 8 ماه از تمرینات دور بودند و به صورت انفرادی کار می کردند و باید چند روزی را در اختیار ما در اردوی تیم ملی باشند تا شرایط آمادگی جسمانی و فنی آن ها را بررسی کنیم.

براتی در مورد برگزاری مسابقات و اعزام تیم به رقابت های برون مرزی تصریح کرد: در حال حاضر که به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مسابقات وجود ندارد اما اگر شرایط مهیا شود با هماهنگی با فدراسیون کشتی به دنبال برگزاری مسابقات قهرمانی کشور هستیم و در مورد مسابقات برون مرزی نیز با توجه به تقویم فنی اتحادیه جهانی و در صورت برگزاری رقابت های آسیایی یا جهانی در آن حضور پیدا خواهیم کرد.

او در مورد سطح کشتی آلیش ایران در جهان اظهار داشت: تیم ما سال گذشته عنوان قهرمانی را در جهان بدست آورده و آلیش کاران ما در سطح بسیار خوبی قرار دارند. آلیش یکی از رشته های سنتی کشور ما محسوب می شود که در مناطق شمال شرقی کشورمان اهمیت ویژه ای به آن می دهند و ورزشکاران خوبی در این رشته فعالیت می کنند.

براتی در مورد انتخاب مربیان تیم های ملی گفت: از سه هیأت برتر در آلیش کشور درخواست کردیم که مربیان خود را برای حضور در این اردو به فدراسیون معرفی کنند.

او در پایان خاطرنشان کرد: از فدراسیون کشتی به دلیل توجه به ورزش بانوان تشکر می کنم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که رشد و پیشرفتی که در این رشته در سطح جهان توسط بانوان شایسته ایرانی بدست آمده، حفظ شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!

ظاهرا حواشی اخیر پیرامون ورود بانوان به ورزشگاه‌های فوتبال با محرومیت هوادار پیرمرد سپاهان تمام نشد و این محرومیت شامل هواداران زن دیگر تیمها هم شده است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بانوان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.

تیم فوتبال نساجی قائمشهر در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در یک بازی حساس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود. 

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • مسابقات چوگان بانوان قرعه کشی شد
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • تحصیل این عده از دانش‌آموزان در مدارس سمپاد رایگان است
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • بیانیه جدید باشگاه سپاهان؛ لیدرهای قسمت بانوان را شناسایی کنید
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت