Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: همزمان با روزهای پایانی ماه صفر بیش از ۱۳۰ عنوان کتاب با موضوعات مرتبط با پیامبر اعظم (ص)، حضرت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) با تخفیف ۳۰ درصدی توسط این مجموعه عرضه می‌شود.

حسین سعیدی با بیان اینکه این تخفیف تا پایان ماه صفر است، افزود: تمام فروشگاه‌ها و نمایندگی این انتشارات در مشهد و سایر شهرهای کشور و همچنین فروشگاه اینترنتی به نشانی behnashr.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com این آثار را با تخفیف ۳۰ درصدی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

مدیرعامل به‌نشر گفت: در این طرح آثاری از نویسندگان مهم و برجسته ایی از جمله جواد محدثی، مهدی غلامعلی، محمد حکیمی، مظفر سالاری، سید محمد سادات اخوی، سعید تشکری، حمید رضا سهیلی، حسن احمدی، فریبا کلهر، نقی سلیمانی، محمود پوروهاب، مسلم ناصری، سید احمد میرزاده، محمد مهاجرانی، غلامرضا حیدری ابهری، ابراهیم حسن بیگی و حمید رضا شاه آبادی عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در میان این آثار حدود ۸۰ عنوان کتاب با موضوعات رضوی و حدود ۴۰ عنوان کتاب با موضوعات نبوی و حسنی می‌باشد، خاطرنشان کرد: کتاب‌های انتخاب شده ویژه رده‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال است.

سعیدی گفت: در بخش بزرگسال آثار ارزشمندی همچون دعبل و زلفا، زیست نامه مادر امام رضا (ع)، پاسخ‌های امام رضا (ع) به ۴۰ پرسش قرآنی، موقف، آبی‌ها (جلد یک و دو)، اوسنه گوهرشاد، ضمانتنامه آهو، مهارت‌های زندگی در سیره رضوی، مجموعه آهوانه‌ها، سیره نبوی، سیره حسنی و پاسخنامه وقف در این طرح قرار دارند.

وی همچنین اضافه کرد: در همین ایام فروشگاه اینترنتی به نشانی behnashr.com ده عنوان از آثار منتخب به‌نشر را با تخفیف ۳۵ درصدی به همراه هدایای متبرک به مخاطبان خود عرضه می‌کند. این کتاب‌ها عبارتند از کبوترها و آهوها، موقف، امام رضا (ع) و کرامت انسانی، زیست نامه مادر امام رضا (ع)، دعبل و زلفا، نکند فرشته بودند، مجموعه ۹جلدی پیامبر (ص)، یک نفر تو را دوست دارد، پاسخ‌های امام رضا (ع) به ۴۰ پرسش قرآنی، ستاره من هستند.

مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) یادآور شد: طرح‌های تخفیفی فروش به مناسبت‌های مختلف توسط این انتشارات با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و افزایش خرید کتاب در سبد خانواده‌ها اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آستان قدس رضوی تخفیف 30 درصدی به نشر عنوان کتاب امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳

انتشارات پویانما امسال در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳، با یک عنوان جدید حضور خواهد داشت و قرار است از کتاب «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» به تألیف دکتر علی بوذری در نمایشگاه رونمایی و به بازار نشر عرضه خواهد شد.

به گزارش ایبنا؛ انتشارات پویانما امسال در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳، با یک عنوان جدید حضور خواهد داشت و قرار است از کتاب «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» به تألیف دکتر علی بوذری در نمایشگاه رونمایی و به بازار نشر عرضه خواهد شد.

همچنین کتاب‌های «تاریخچهٔ انیمیشن ایران و جهان»، «۲۰ روش برای طراحی دوخت»، «نشان داشت مجموعه نشانه‌های علیرضا وکیلی»، «آموزش کاربردهای نرم‌افزار کرل دراو x۸ در طراحی گرافیک»، «مبانی هنرهای تجسمی»، «هنر و تمدن در ایران باستان» و «چرخهٔ اقتصاد هنر در ایران» تجدید چاپ می‌شوند.

مهدی رضایی، مدیر انتشارات پویانما در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: همچنین کتاب‌های تازه‌ای همچون «برای حافظان سلامت»، «رابطه رنگ تبعیض ۲»، «آناتومی حروف؛ تطبیق ساختاری تایپ فارسی و لاتین» و «ماه ایرانی»، در نمایشگاه کتاب برای مخاطبین این حوزه به نمایش و در بازار نشر عرضه خواهد شد.

همچنین وی تأکید کرد: انتشارات پویانما امسال هم به‌صورت حضوری و هم به‌صورت مجازی شرکت خواهد کرد و کتاب‌های تجدید چاپ به‌صورت دیجیتالی و محدود در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جزییات جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»
  • رونمایی از ترجمه کتاب جنبش علوی، هجرت رضوی به زبان پشتو
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)