Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:39:41 GMT

۱۷ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در زنجان تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۸۵۴۹

۱۷ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در زنجان تعطیل شد

رضا عسگری شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد کرونای استان، با اشاره به بازدیدهای مکرر از واحدهای مختلف در شرایط کرونایی افزود: بر این اساس طی مدت یاد شده ۹۷ مورد بازدید از اماکن عمومی انجام گرفته که ۱۵ مورد از جمله چهار بانک، یک مورد دفتر خدمات قضایی، یک مورد دفتر پیشخوان دولت و واحدهای صنفی تعطیل شده است. 

این مسؤول ادامه داد: در این راستا پوستری مبنی بر اینکه از ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک خودداری خواهد شد، بصورت متمرکز از سوی شهرداری زنجان آماده و تحویل اتاق اصناف و اتحادیه ها شده است که در هسته شهر به ویژه صاحبان مغازه ها ملزم به نصب آن شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: پاساژهای شهر نیز مکلف شده اند نفری را برای کنترل عبور و مرور مراجعه کنندگان انجام و از ورود افراد فاقد ماسک جلوگیری کنند و مجموعه بانک ها و ادارات نیز مکلف  شده اند در ورودی خود بنری مبنی بر امکان ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک وجود نخواهد داشت، نصب کنند.

عسگری با اشاره به وضعیت گاوازنگ شهر زنجان نیز افزود: این منطقه شرایط خاصی پیدا کرده و حتی در صورت نبود شرایط کرونایی نیز وضعیت حاکم در آن چندان قابل نیست به دلیل آنکه واحدهای صنفی  غیرمجاز در حال فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: برای فعالیت یک واحد صنفی ضوابط و مقرراتی در نظر گرفته شده است که هیچ کدام از واحدهای صنفی واقع شده در منطقه گاوازنگ که در عرضه مواد غذایی فعالیت می‌کنند، متاسفانه فاقد پروانه کسب بوده و ضوابط را رعایت نمی کنند.

این مسؤول ادامه داد: تعدادی از دستفروشان مستقر نیز در ساعات پایانی شب در این منطقه فعال هستند، که مواد غذایی، وسایل و تجهیزات بهداشتی نیز آنگونه که باید و شاید رعایت نمی شود و همه این مسائل مشکلاتی را به دنبال دارد.

عسگری افزود: یکی از مزایای ویروس کرونا این بود که در این حوزه به دلیل بروز مشکلات جدی دستگاههای متولی امر، فعالانه ورود پیدا کردند چراکه واحدهای مستقر در منطقه بصورت قارچ گونه رشد کرده اند و مشتریان زیادی نیز دارند.

فرماندار زنجان ادامه داد: بر این اساس در گام نخست طی اوایل هفته جاری ۱۱ واحد از کافه ها در این منطقه پلمب شد که پس از مدتی مقاومت هایی در این راستا وجود داشت و از طرفی عموم مردم با هدف استفاده از طبیعت این مکان از ماسک استفاده نمی کنند.

وی با بیان اینکه پس از بررسی نظرات اعضای تامین و ستاد کرونای شهرستان زنجان تعطیلی این مکان مد نظر قرار گرفت، ادامه داد: طی روز گذشته که تعطیلی در این منطقه اعمال شد بازدیدها نشان می دهد که اغلب کافه ها تعطیل بودند.

عسگری خاطرنشان کرد: ورودی و خروجی این منطقه مسدود شده است و صرفا ساکنان روستای گاوازنگ تردد می کنند که ادامه فعالیت واحدهای مستقر در منطقه گاوازنگ نیز منوط به اخذ پروانه کسب با رعایت ضوابط و مقررت بهداشتی و کسب و کار خواهد بود.

برچسب‌ها کرونا ماسک فاصله گذاری اجتماعی زنجان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ماسک فاصله گذاری اجتماعی زنجان کرونا ماسک فاصله گذاری اجتماعی زنجان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • رایزنی چهارمحال وبختیاری با تجار خارجی در رویداد بین المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان