Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس بهداشت و درمان آموزش و پرورش دامغان گفت: بر اساس گزارش دریافتی از مدارس متاسفانه ۲۴ دانش آموز دامغانی به بیماری کرونا مبتلا شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا طاهری با بیان اینکه ۲۴ دانش‌آموز دامغانی به بیماری کرونا مبتلا شدند، تاکید کرد: همگی این دانش آموزان در مقطع ابتدایی هستند و خبر آن طبق آماری که مدارس ارائه کرده‌اند اطلاع رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دلیل اینکه مدارس تعطیل هستند و دانش آموزان در خانه درس می‌خوانند ممکن است آمار کرونایی‌های دانش‌آموز شهرستان متغیر باشد که اطلاعی از این امر در دست نیست.

کارشناس بهداشت و سلامت آموزش و پرورش دامغان با بیان اینکه تمامی ۱۳ هزار و ۹۶۰ دانش‌آموز دامغانی در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان کارت سلامت دارند، اظهار داشت: کار معاینه دانش آموزان دختر و پسر در ۱۰۵ آموزشگاه تحصیلی توسط چهار مراقب سلامت در سطح مدارس در طول سال تحصیلی چک و کنترل می‌شود که در صورت بروز بیماری به مراکز درمانی هدایت می‌شوند.

طاهری یادآور شد: اگر دانش آموزان بیماری زمینه‌ای دارند یا خانواده‌ها دچار نگرانی از حضور فرزندان خود در مدرسه هستند می‌توانند ضمن ارتباط با معلم مربوطه آموزش را از طریق غیر حضوری دنبال کنند.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش با توجه به سه وضعیت سفید، زرد و قرمز تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا است و فعالیت مدارس بر اساس این سیاست به صورت حضوری و غیر حضوری خواهد بود.

کارشناس بهداشت و سلامت آموزش و پرورش دامغان با بیان اینکه صدور کارت سلامت با هدف افزایش ضریب ایمنی سلامت دانش آموزان صادر می‌شود، افزود: ایمنی و سلامت دانش آموزان از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش است و تمامی دستور العمل های بهداشتی در مدارس با حساسیت و جدیت خاص دنبال می‌شوند و مدیران آموزش و پرورش نیز به این امر توجه ویژه دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانش آموز دامغانی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان

اسماعیل کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان در شهر سنندج برگزار می‌شود.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در چهار رشته ورزشی به رقابت می‌پردازند، گفت: این مسابقات در رشته‌های ورزشی فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز و والیبال برگزار می‌شود.

وی افزود: در رشته‌های فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز دانش‌آموزان دختر و پسر شرکت دارند اما رقابت در رشته والیبال ویژه دختران دانش‌آموز مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان است.

کوهی خاطرنشان کرد: این دوره مسابقات ورزشی از تاریخ یازدهم الی چهاردهم اردیبهشت ماه به میزبانی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان در سنندج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مسابقات تعداد ۲۸۵ نفر از دانش آموزان برگزیده مسابقات شهرستانی مدارس سمپاد حضور دارند، گفت: این مسابقات در چهار سالن ورزشی اوراز، شهید احمدپناه، استقلال و هنرستان تندرستی پسران به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: مسابقات فوتسال دختران برای اولین بار است بین دانش‌آموزان سمپاد کشور به صورت آزمایشی و در مدارس سمپاد استان کردستان برگزار خواهد شد.

کوهی افزود: برگزاری این دوره مسابقات ورزشی در مدارس استعداد درخشان سبب ایجاد شور و هیجان در بین دانش‌آموزان این مدارس شده است.

کد خبر 6088486

دیگر خبرها

  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان