Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@07:57:36 GMT

واعظی: من نامه قالیباف به روحانی را ندیدم

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۸۶۲۴

واعظی: من نامه قالیباف به روحانی را ندیدم

محمود واعظی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: همه تخلفات کارمندان در وزارتخانه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و به دلیل اینکه اعمال نفوذی نشود، کمیته‌ای داریم که بررسی‌های در آن صورت می‌گیرد.

به گزارش تسنیم، وی افزود: اتفاق جدیدی رخ نداده و در دولت‌های مختلف مدیرانی که مشکل دارند و تخلفی مرتکب شده باشند را همان ستادی که در نهاد ریاست‌جمهوری است، رسیدگی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور گفت: سفر آقای ظریف به چین سفر خوبی بود و در مذاکرات که من آن را خواندم، به‌صورت جامع بحث کرده بودند. تحولات منطقه برای ایران و چین مهم است و چین مسائل را جدی‌تر از گذشته دنبال می‌کند. در مجموع سفر موفقی است و گزارشی که امروز در دولت دادند گشایشی در همه امور ایجاد شده است.

واعظی درباره نامه قالیباف به روحانی درخصوص بودجه گفت: همیشه دولت و مجلس بر سر بودجه تفاهم می‌کنند؛ چیزی که الان می‌افتد این است که چنین نامه‌هایی بین ما و قوای دیگر و نهاد‌های دیگر بوده، اما اینکه اول ما نامه را در رسانه‌ها می‌بینیم و بعد دریافت می‌کنیم عجیب است؛ البته من این نامه را ندیدم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: محمد رضا شجریان کرونا قیمت دلار پرسپولیس محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور نامه قالیباف به روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خالص سازها به سراغ قالیباف رفتند /حمله همه جانبه برای جلوگیری از ریاست مجدد قالیباف بر مجلس /پایداری ها پشت متکی می ایستند؟
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • نامه محمدباقر قالیباف به رئیسی +جزئیات
  • قالیباف ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد