Web Analytics Made Easy - Statcounter

سوینا با همکاری فیلیمو به مناسبت روز جهانی عصای سفید، نسخه ویژه نابینایان سریال «هم‌گناه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی را با صدای گلاره عباسی منتشر می‌کند.



به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سوینا، بعد از استقبال از نسخه توضیح‌دار سریال «دل» در پلتفرم فیلیمو، به مناسبت روز جهانی عصای سفید، دومین همکاری فیلیمو و سوینا، در حوزه سریال با سریال مصطفی کیایی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طی این همکاری سریال «هم‌گناه» در ۲۴ قسمت ۵۰ دقیقه‏‌ای برای نابینایان توضیح‌دار می‌شود و اولین قسمت آن روز دوشنبه ۲۸مهرماه منتشر خواهد شد.


«هم‌گناه» به قلم محسن کیایی و علی کوچکی است که روایتگر زندگی خانواده صبوری است؛ اما ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دست‌خوش تغییراتی می‌کند که…


چهره‌هایی چون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، مسعود رایگان، مهدی پاکدل،  پدرام شریفی، حبیب رضایی، هنگامه قاضیانی، رویا تیموریان، احسان کرمی و ... در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.
متن روایت این سریال را پژمان تیمورتاش، نویسنده و کارگردان سینما نوشته است.


مخاطبان می‌توانند نسخه ویژه نابینایان سریال «هم‌گناه» را روزهای دوشنبه از فیلیمو دریافت کنند.
 

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز جهانی عصای سفید انتشار هم گناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک

معاون صدای شبکه خاوران گفت: هیات داوران پس از برگزاری نشست نهایی، نامزد دریافت جایزه در موضوعات مختلف بخش ویژه جشنواره را معرفی کردند که صدای خاوران با حضور پر رنگ در این جشنواره موفق شد در ۴ بخش اثر برگزیده داشته باشد. 

کامیابی افزود: در بخش اصلی این جشنواره عقیله پاک با اثر چریک پیر نامزد دریافت جایزه مقاومت و هانیه پیرامی با اثر آوای کار نامزد دریافت جایزه پاسداشت زبان پارسی شدند. 

وی گفت: در بخش ویژه جشنوراه هم مهدی امیر آبادی زاده با اثر گلچین با موضوع شعار سال و فاطمه زهرا روزی با اثر نماینده آقا نامزد دریافت جایزه مشارکت اجتماعی شدند. 

کامیابی گفت: بیش از ۴۰۰ اثر از سراسر کشور به سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ارسال شد که صدای خاوران بیشترین آثار راه یافته را در بین مراکز استان‌ها دارد.

اختتامیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • تیک‌تاک؛ صدای اعتراض
  • سریال قطب شمال اقتباسی از رمان کنت مونت کریستو یا نسخه ایرانی یک سریال ترکی؟
  • فیلیمو هم سریال «حشاشین» را به ساترا حذف کرد
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • «در پا به ماه» نسخه نپیچیدیم بچه‌دار شوید/ تولد ۲۰ نوزاد را دیدیم