Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@16:12:48 GMT

گام سوم رزمایش کمک مومنانه در شاهرود آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۸۶۸۲

گام سوم رزمایش کمک مومنانه در شاهرود آغاز شد

سرهنگ محمد خوشقدم روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری با همکاری خیران و مسئولان شهرستان این گام از کمک مومنانه در دهه آخر ماه صفر آغاز شد.

وی ارزش هر بسته معیشتی را سه میلیون ریال خواند و تصریح کرد: در مجموع برای تهیه اقلام این بسته ها چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به کمک خیران هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی این بسته ها حاوی گوشت قرمز، مرغ ، برنج، روغن، پنیر، رب گوجه فرنگی و ماکارونی است.

خوشقدم از توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی هم در روز شهادت امام رضا(ع) بین اقشار کم برخوردار و آسیب دیده از کرونا خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در راستای رزمایش کمک مومنانه تاکنون ۳۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۹۰ هزار بسته بهداشتی توسط  ۹۰ گروه جهادی این شهرستان توزیع شده است، افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بیش از یک میلیون ماسک توسط گروه های جهادی تولید شده است که از این تعداد ۳۰۰ هزار عدد به صورت رایگان توزیع شده است.

خوشقدم با بیان اینکه از ابتدای مهرماه تاکنون پنج هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان کم برخوردار شهر و روستاها توزیع شد، تصریح کرد: تولید و توزیع ماسک تا زمانی که این بیماری وجود دارد به همت بسیجیان و مردم ادامه خواهد داشت.

به گفته وی چهار باب واحد مسکونی توسط گروه های جهادی ساخته و به خانواده های کم برخوردار تحویل شده است.

وی از مردم خواست تا نذورات خود را به قرارگاه رزمایش کمک مومنانه اهداء کنند.

در بحران کرونا و تعطیلی برخی از مشاغل، تعداد زیادی از خانواده ها دچار آسیب اقتصادی شدند و رهبر معظم انقلاب برای جبران آن دستور اجرای رزمایش کمک مومنانه را صادر فرمودند.

شهرستان شاهرود بیش از ۲۲۰ هزار تن جمعیت و ۵۳ هزار کیلومتر مربع مساحت دارد.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا شاهرود کمک های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا شاهرود کمک های مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا شاهرود کمک های مردمی اخبار کنکور رزمایش کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان