Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار علی قاسمی ظهر امروز در حاشیه مراسم آغاز توزیع مرحله سوم از گام دوم نهضت کمک مؤمنانه در حسینیه جماران بیرجند، اظهار داشت: گام نخست رزمایش «کمک‌ مومنانه» همزمان با شیوع کرونا و ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در استان خراسان‌جنوبی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این رزمایش در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری اجرا می‌شود، بیان داشت: مرحله نخست این رزمایش طی سه مرحله برگزار و گام دوم رزمایش نیز طی سه مرحله برنامه‌ریزی شد که دو مرحله آن طی دهه امامت و ولایت و دهه اول محرم اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به آغاز مرحله سوم گام دوم «کمک مؤمنانه» از امروز ۲۳ مهر در استان، مطرح کرد: در این مرحله از رزمایش ۳۲ هزار و ۸۸۵ بسته معیشتی در بین خانوارهای کم‌برخوردار توزیع خواهد شد.

قاسمی از توزیع ۵۰۸ سری جهیزیه با همکاری کمیته امداد و سپاه استان و سایر نهادها در این مرحله از رزمایش خبر داد و مطرح کرد: همچنین ۵۴۰ فقره کارت هدیه ویژه نیازمندان و ۹ هزار و ۸۷۱ بسته پوشاک و کفش نیز طی این مرحله توزیع می‌شود.

وی توزیع ۶۷۹ هزار و ۸۱۸ پرس غذای گرم، توزیع ۱۷ هزار و ۳۱۹ کیلوگرم گوشت گوسفندی، پخت و توزیع ۱۲۷ هزار و ۸۳۵ قرص نان و پرداخت یک هزار و ۵۲۶ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه بین نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا و توزیع ۱۶ هزار و ۱۷۸ بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان نیازمند در مرحله سوم گام دوم رزمایش کمک مؤمنانه خبر داد و افزود: در مرحله سوم از گام دوم رزمایش کمک مؤمنانه بالغ بر ۳۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/69039/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا کمک مومنانه خبرگزاری فارس خراسان جنوبی بیرجند نیازمندان فرمانده سپاه خراسان جنوبی سردار علی قاسمی تسهیلات قرض الحسنه بسته معیشتی کمک مؤمنانه مرحله سوم گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛جلیل جعفری گفت: برای بهبود عملکرد خدمات شهری، افزایش کیفیت بهداشت شهری و همچنین کاهش آمار خسارات وارده بواسطه زباله گرد‌ها و افزایش فرهنگ ساعت مقرر بیرون گذاری زباله، خدمات شهری منطقه ۲، مرحله دوم طرح جمع‌آوری مخازن و گاری‌های چهارچرخ سطح منطقه را آغاز کرد.
وی افزود: در مرحله اول اجرای این طرح نزدیک به ۱۰۰ عدد مخزن زباله از معابر اصلی منطقه ۲ جمع‌آوری شد.
مسئول خدمات شهری منطقه دو شهرداری شهرکرد گفت: اگر این طرح به درستی اجرا شود، شاهد مهار پدیده زباله‌گردی خواهیم بود و به دنبال آن، مراکز خرید ضایعاتی که چهره نازیبایی برای بعضی از نقاط شهر ایجاد کرده است نیز جمع‌آوری می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم