Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: معاونان دانشجویی فرهنگی واحدهای دانشگاهی باید با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه همکاری حداکثری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اصفهان، فرزاد جهان‌بین در یکصد و چهل و ششمین جلسه نشست معاونان دانشجویی فرهنگی و مدیران فرهنگی با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان که با حضور معاونان دانشجویی فرهنگی  و مدیران فرهنگی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌صورت مجازی به‌میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد‌ برگزار شد، درباره‌ اهمیت و جایگاه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: امروز در خدمت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هستیم؛ چراکه نهاد برای دانشگاه نقش پدری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه باید در فعالیت‌های کلیدی فرهنگی مانند هیئت‌رئیسه دانشگاه، شورای تخصصی فرهنگی اجتماعی، شورای نظارت بر تشکل‌ها، هیئت نظارت بر کرسی‌های آزاد‌اندیشی، هیئت‌های مصاحبه و صدور مجوز استادان‌ دروس معارف اسلامی و شورای مرکزی کانون‌های دانشجویی حضور داشته باشد.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد: مانند گذشته باوجود مشکلات نیروی انسانی در حوزه معاونت فرهنگی معاونان باید همکاری حداکثری با نهاد داشته باشند، فراموش نکنیم که ما سرباز و نیروی نهادیم و هر‌میزان که همکاری و همدلی نهاد و معاونت فرهنگی زیادتر شود، توفیقاتمان بیشتر خواهد شد.

جهان‌بین درباره‌ بودجه دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: با‌توجه به سرفصل جدیدِ فعالیت‌های فرهنگی، دفاتر نهاد در استان‌ها می‌توانند از بودجه معاونت دانشجویی و فرهنگی استفاده کنند، اعتقاد دارم این فرصت طلایی را باید برای خدمت در این جایگاه مهم با‌ هم‌افزایی تقویت کنیم؛ چراکه‌ امروز راه‌ حل مشکلات، وحدت و همدلی و هم‌افزایی است.

دشمنان درصدد القای ناامیدی به‌ جامعه هستند

در ادامه این نشست‌، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان هم‌ با‌توجه‌ به موضوع اربعین حسینی، جریان عاشورا و نهضت امام‌حسین(ع) را عرصه مواجهه مؤمنانه با سختی‌ها و مشکلات دانست.

حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری افزود: امروز دشمنان با کمک جریان تبلیغی و رسانه‌ای خود و تشدید تحریم‌ها اعتماد، امید، نشاط و احساس امنیت مردم را هدف قرار داده و درصدد تضعیف روحیه و القای‌ ناکارآمدی حکومت در بدنه جامعه و نهایتاً کاهش سطح تاب‌آوری ملت با مشکلات هستند.

وی افزود: به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، امروز درگیر جنگ اقتصادی و رسانه‌ای با جبهه استکبار هستیم و موضوع مهمی که باید وجهه همت ما در این عرصه قرار گیرد، روشنگری و تبیین واقعیات است.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان‌ عزاداری‌های واحدها و مراکز دانشگاهی استان را در ایام محرم و صفر که همراه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به نحو احسن برگزار شد، باشکوه دانست و از هیئت‌های مذهبی تشکر کرد.

به‌ گزارش آنا، این جلسه با بحث و بررسی مباحث فرهنگی، دستور کار و بیان دغدغه‌ها و مسائل معاونان دانشجویی و مدیران فرهنگی واحدهای دانشگاهی ادامه یافت.

انتهای پیام/4062/۴۱۱۷

منبع: آنا

کلیدواژه: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه معاونان دانشجویی فرهنگی فرزاد جهان بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف اباد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه معاونان دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام و المسلمین خاتمی صبح امروز در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه صورت گرفت، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام خمینی (ره) سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی بابیان اینکه سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاورد‌های انقلاب است، افزود: پاسداران می بایست قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

امام جمعه زنجان بابیان اینکه سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده است، گفت: تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی باید برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

حجت الاسلام خاتمی بابیان اینکه تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بوده است، افزود: می‌توان گفت فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی بابیان اینکه سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است، ادامه داد: این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهاد‌ها به نظرات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: امروز اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح را شاهد هستیم.


نماینده ولی فقیه در استان گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود، اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است