Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای برنامه‌های کادرفنی و نظارت بر عملکرد ملی‌پوشان، سیدشهرام هروی با حضور در استان‌های قم و اراک با مهدی‌زاده و اباذری دیدار و بر تمرینات آنها نظارت خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کادرفنی تیم ملی کاراته در راستای نظارت بر عملکرد و  تمرینات انفرادی ملی‌پوشان در روزها و هفته‌های گذشته با حضور در استان و شهرهای مختلف از تمرینات ملی‌پوشان کشورمان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

در همین راستا، سیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته و دکتر نعیما خواجوی بدنساز تیم ملی کشورمان در استان‌های قم و اراک حاضر خواهند شد تا ضمن دیدار و گفت‌و‌گو با امیر مهدی‌زاده و صالح اباذری، بر تمرینات آنها نظارت خواهند کرد.

کادرفنی تیم ملی کشورمان در روزهای گذشته بر تمرینات ذبیح‌الله پورشیب، سجاد گنج‌زاده و بهمن عسگری دیگر ملی‌پوشان کشورمان نیز نظارت انجام داده بود.

نظارت کادرفنی تیم ملی کاراته بر تمرینات انفرادی ملی‌پوشان


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس تیم ملی کاراته بر تمرینات ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس

سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز میهمان آبی‌پوشان بود و با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌‌وگو کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.  فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • مارسلو وارد ایران شد
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مارسلو به تیم ملی والیبال ملحق شد
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • تمرین مشترک ملی‌پوشان ووشو با چینی‌ها