Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ۳۱ مردادماه بود که در فضای توئیتر جریانی با هشتگ #کیوان_امام به راه افتاد؛ نامی که دختران با ترس و وحشت از آن یاد می‎کردند و از تجربه تلخی که از آن داشتند می‌نوشتند. هر چه از این تاریخ می‎گذشت به تعداد دخترانی که طعم این تجربه تلخ را چشیده بودند افزوده می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها از تجاوز حرف می‌زدند. از اینکه فردی به نام کیوان امام آن‌ها را به بهانه‌ای به خانه‌اش دعوت و متاسفانه به آن‌ها تجاوز می‌کرد. هنگامی که تعداد این دختران به عدد قابل توجهی رسید پلیس وارد عمل شد و این فرد را به اتهام تجاوز به عنف بازداشت کرد. کیوان امام در طول بازداشت به تجاوز به ۳۰۰ نفر از دختران که بخش زیادی از آن‌ها در دانشگاه هم‌دانشگاهی و هم‌دوره او بودند اعتراف کرد؛ اعتراف تلخی که فضای توئیتر را با سیاهی و تلخی همراه کرد.

پس از اعترافات کیوان امام، در فضای مجازی از مجازات و تعیین حکم برای او صحبت می‌شد. برخی از کاربران خواستار اعدام او به عنوان مفسد فی‌الارض بودند. در این میان افرادی هم بودند که باوجود اعترافات این فرد همچنان از #نه_به_اعدام حرف می‌زدند و برای این حرف خود دلایلی را مطرح می‌کردند که شاید چندان قابل قبول کاربران دیگر نبود. از جمله این افراد مهناز افشار بود که پستی در این باره در توئیتر به اشتراک گذاشت و نوشت:

"کاش این دسته از مشتاقان تفرقه و مرگ و اعدام و جنگ به قلب و روح و کلامشون یک مدت مرخصی بدهند. کتاب خوب بخوانند موسیقی خوب گوش کنند و فیلم خوب ببینند. مدیتیشن و دعا کنند".

این پست و پست‌های مشابهی که برخی به آن اشاره می‌کردند در فضای توئیتر یعنی همان فضایی که چهره کیوان امام را به همه شناسانده بود با اعتراض‌ها و مخالفت‌هایی مواجه شد و هر کدام از کاربران دیدگاه‌ها و نظرات خود را به اشتراک می‎گذاشتند. به عنوان مثال یکی از کاربران در پست خود اینگونه نوشته بود آنهایی که از #نه_به_اعدام دم می‌زنند آیا حاضرند برای لحظاتی خودشان را جای دخترانی بگذارند که قربانی تفکرات این فرد شده‌اند؟!

ذکر این نکته لازم است که هنوز برای کیوان امام حکم نهایی صادر نشده است.

بیشتر بخوانید

جزئیات تکان دهنده پرونده کیوان الف/ تجاوز به ۳۰۰ دختر دانشجو در ۱۰ سال

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تجاوز جنسی کیوان امام وردی تجاوز به 300 دختر کیوان امام کیوان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس

عبدالکریم حسن یکی از بهترین مدافعان چپی است که تا به حال در فوتبال ایران و تیم پرسپولیس حضور داشته اند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در تاریخش مدافعان چپ درجه اولی داشته است که بعضی از آن ها در حد بهترین های ایران بودند. مجتبی محرمی به نقل از بسیاری از کارشناسان، بهترین مدافع چپ فوتبال ایران بود و شماری مثل رضا شاهرودی، مهرداد میناوند و جواد منافی از بهترین های تاریخ فوتبال ایران بودند.

برخی از مدافعان چپ برتر تاریخ پرسپولیس در پست های دیگر هم بازی کرده اند (مثل محمد پنجعلی) و برخی دیگر تنها در دفاع چپ حضور پیدا کردند. در فهرست ذیل نام بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس را با هم مرور می کنیم:

محراب شاهرخی رضا وطنخواه محمد پنجعلی کاظم سیدعلیخانی محمدحسن انصاری فرد مجتبی محرمی رضا شاهرودی جواد منافی مهرداد میناوند علیرضا امامی فر محمد برزگر روبرت ساها پژمان نوری مهرداد پولادی محمد انصاری سعید آقایی وحید امیری علی نعمتی عبدالکریم حسن

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / موعود شمخانی؛ داستان یک بازداشت بزرگ
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است