Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، ذبیح الله خداییان روز چهارشنبه در سی وششمین جلسه سورای عالی استان که در محل مجلس قدیم برگزار شد، با اشاره به جایگاه شوراها در قانون افزود: شوراها نمایندگان واقعی مردم هستند و امور را با پشتیبانی مردم پیش می برند.
وی ادامه داد: شورای عالی استان‌ها تنها شورایی است که می تواند طرح به مجلس و دولت تقدیم کند که این ظرفیت مورد غفلت واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خداییان با بیان اینکه اعضای شوراها از نخبگان جامعه و از مردم هستند، گفت: شوراها ظرفیت بزرگی در سراسر کشور هستند و می توانند مسائل و مشکلات را مطرح کنند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تصریح کرد: مسائل را می‌توان در قالب اصلاح قوانین و مقررات مطرح کرد و آن را پیش برد و بطور قطع دستگاه های اجرایی همکاری لازم را می کنند.
خداییان گفت: ریاست قوه قضاییه با برنامه وارد دستگاه قضایی شد و طرح تحول را تقدیم مقام معظم رهبری کرد که مورد تایید ایشان قرار گرفت.
وی با اشاره به محورهای طرح تحول در قوه قضاییه گفت: یکی از محورها، مبارزه با مفاسد در درون و بیرون قوه قضاییه است و بدون تبعیض صورت می‌گیرد.
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به حمایت از اقتصاد مقاومتی یه عنوان یکی دیگر از محورهای این طرح گفت: هزاران کارخانه و واحد تولیدی با حمایت دستگاه قضایی به فعالیت خود ادامه دادند.
وی با بیان اینکه در سال بیش از ١٠٠ میلیون خدمت ارائه می دهیم که بخش اعظمی از آن الکترونیکی است، گفت: ما هم در بخش ایجاد امنیت و هم در ثبت مالکیت مادی و معنوی ایفای نقش می کنیم.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به نقش سازمان ثبت در اخذ مالیات‌ها و با بیان اینکه سالانه نزدیک به ۱۶ هزار میلیارد تومان از معوقات بانکی را وصول می‌کنیم، تاکید کرد: بیش از یک میلیون و ٧٠٠ هزار شرکت در کشور وجود دارد و سازمان ثبت در زمینه اخذ مالیات نقش دارد.
خداییان با اشاره به نقش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در حوزه شکوفایی اقتصادی گفت: در شکوفایی اقتصاد بیشترین نقش را داریم زیرا که هر کسب و کاری که نیاز به ثبت شرکت داشته باشد به ما مراجعه می کند و شروع یک کسب و کار از طریق همکاری با ما صورت می گیرد.
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ادامه داد: در برخی نقاط کشور نشانه‌های جغرافیایی داریم که این نشانه‌ها محصولات هر منطقه محسوب می‌شود که از آن در عرصه داخلی و بین الملل حمایت حقوقی می‌شود، در این زمینه کارآفرینان را آموزش می دهیم که چگونه اقدام به تبلیغ محصول خود و برندسازی کنند که این موضوع توسط بخش مالکیت معنوی سازمان ثبت ثبت صورت می‌گیرد.
ادامه دارد ...

برچسب‌ها ذبیح الله خدائیان ثبت اسناد و املاک شورای عالی استان ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ذبیح الله خدائیان ثبت اسناد و املاک شورای عالی استان ها ذبیح الله خدائیان ثبت اسناد و املاک شورای عالی استان ها اخبار کنکور سازمان ثبت اسناد و املاک کشور عالی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه‌ای با حضور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و هیأت امنای یادمان شهدای هویزه درباره مسائل یادمان و تسهیلگری در حل مشکلات یادمان هویزه برگزار شد.

در ابتدا مسؤولان و اعضای هیأت امنای یادمان شهدای هویزه گزارشی از فعالیت‌های خود در ایام اوج جنوب کشور ارائه کردند و مشکلات و انتظارات خود را جهت بهسازی و خدمت رسانی بهتر به زائرین شهدا را اعلام کردند.

سرهنگ حسین زاده ضمن گرامیداشت شهدای هویزه به ویژه شهید علم الهدی و قدردانی از زحمات خادمان و مسؤولان این یادمان گفت: پشتیبانی از یادمان‌ها و فعال سازی و پای کار آوردن ظرفیت هیأت امناهای یادمان‌ها در دستور کار ستاد مرکزی راهیان نور کشور است.

وی افزود: ستاد مرکزی به دنبال فعال‌سازی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و دولت در راستای حل مشکلات و مسائل یادمان‌ها است.

در این جلسه حمید صادقی معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور و سید ایمان یاراحمدی معاون دولت ستاد مرکزی راهیان نور کشور نیز حضور داشتند.

کد خبر 6097317 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نقشی بزرگی در گسترش و رشد علمی ایران ایفا کرده است
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • مدیرکل ثبت شرکت‌ها: ۷۴۴ هزار شرکت صوری در کشور داریم
  • فعالیت شرکت‌های صوری متوقف می‌شود
  • تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل
  • آیا قانون افزایش ظرفیت پزشکی متوقف می‌شود؟
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد