Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@07:34:38 GMT

پخش شش فصل «پایتخت» در کنداکتور تلویزیون

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۸۹۷۳

پخش شش فصل «پایتخت» در کنداکتور تلویزیون

 مجموعه طنز «پایتخت» با آغاز ماه ربیع الاول میهمان خانه‌های آی فیلمی‌ها در سراسر کشور می‌شود. بر اساس این گزارش، قرار است این مجموعه شش‌فصلی، که درباره ماجرا‌های یک خانواده مازندرانی است، پشت سر هم برای طرفدارانش در آی فیلم به نمایش گذاشته شود. اولین فصل «پایتخت» به‌کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی محسن تنابنده، در نوروز سال ۱۳۹۰ از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محسن تنابنده در نقش نقی معمولی، ریما رامین‌فر در نقش هما سعادت، علیرضا خمسه در نقش اول پایتخت بوده‌اند. فصل «پایتخت ۱» از یکشنبه ۲۷ مهر هر شب ساعت ۲۱ راهی آنتن می‌رود و بازپخش آن در ساعت‌های ۵ و ۱۳ روز بعد خواهد بود.     منبع:زندگی آنلاین

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سریال پایتخت پارسی خبر محسن تنابنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد

غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه محسن محمدسیفی ووشوکار زنجانی اعزامی به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ چین توانست با غلبه بر حریفان خود، مدال ارزشمند طلا را به گردن آویخت، افزود: در این دوره از رقابت‌ها بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور با هم به رقابت پرداختند.

وی با یادآوری اینکه محسن محمدسیفی در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم در برابر حریفان خود به میدان رفت، اظهار کرد: این ملی‌پوش باتجربه زنجانی در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد و در دور دوم توانست در برابر حریفی از هنگ‌کنگ به برتری دست یابد. ووشوکار زنجانی در دیدار فینال نیز با غلبه بر حریف کره جنوبی به مدال ارزشمند طلا دست یافت.

معاون امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان همچنین از برگزاری مسابقات جهانی تیراندازی معلولان در کره جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت‌ها، رقیه شجاعی از زنجان با کسب ۶۱۷ امتیاز در ماده تفنگ بادی در جایگاه هشتم این مسابقات ایستاد.

کد خبر 6089125

دیگر خبرها

  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • حمایت مردان آهنین از آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • محسن محمدسیفی طلایی شد
  • خوانندگی محسن یگانه برای یک طرفدار خردسال