Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@18:39:44 GMT

سریال «تایتانیک» در شبکه چهار

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۹۰۲۰

سریال «تایتانیک» در شبکه چهار

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، آخرین قسمت از سریال خاطره انگیز «رویای سبز» یا «آن شرلی» 24 مهرماه ساعت 30 دقیقه بامداد از شبکه چهار سیما پخش می‌شود و با پایان یافتن این مجموعه از 25 مهرماه هر شب سریال «تایتانیک، خون و فولاد» ساخته کی ران دانلی روی آنتن می‌رود.

سریال «تایتانیک، خون و فولاد» محصول مشترک کشورهای فرانسه، ایتالیا، کانادا و ایرلند است که کی ران دانلی آن را در سال 2012 در ژانر درام و تاریخی کارگردانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال 12 قسمتی، از کارخانه ساخت کشتی تایتانیک، کارگردان و مهندسان آن آغاز و تعارض و کشمکش های طبقه کارگران و اغنیا، تصویر می شود.

در طول ساخت کشتی، تنش میان کارگران و اغنیا افزایش می یابد تا جایی که ولف در پی کاهش هزینه ها با استفاده از مواد ارزان تر است اما کارگران در تلاش اند با تشکیل اتحادیه ها حق نظر دادن پیدا کنند. در اوج این کشمکش ها، مارک به صوفیا (یک مهاجر ایتالیایی) علاقه مند می شود و ... .

کوین زگرز، درک جاکوبی، آلساندرا ماسترو ناردی در این مجموعه خارجی نقش آفرینی کرده اند.

«تایتانیک، خون و فولاد » به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما هر شب 30 دقیقه بامداد پخش و ساعت 18 عصر بازپخش می‌شود.

انتهای پیام/

فاطمه قربان‌نیا کد خبر: 1077024 برچسب‌ها تایتانیک شبکه چهار

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تایتانیک شبکه چهار شبکه چهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت

ایسنا/کرمان رئیس پلیس راه بم _ زاهدان گفت: برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با پایه شبکه برق در ورودی شهر بم دوکشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.

 سروان نعیم مفلحی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: شامگاه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پایه شبکه برق در محل پارکینگ استقبال، ورودی شهر بم به سمت بلوار خلیج فارس برخورد کرد.

وی با اشاره به مجروحیت چهار و مرگ دو نفر(مادر و فرزند خردسالش) در این حادثه رانندگی، گفت: علت حادثه عدم توانایی راننده در کنترل خودرو بوده است.

 رئیس پلیس راه بم_ زاهدان به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو رانندگی کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده‌ای نباشیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اهمیت کارگر و اثر کار و تولید در اقتصاد بر کسی پوشیده نیست
  • امیدواریم مسیر مجموعه فولاد اکسین در جهت تولید به بهترین شکل طی شود
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • برنارد هیل کاپیتان «تایتانیک» از دنیا رفت
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت
  • (ویدئو) فیلمی از یک کارگر باربری شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد