Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد صبح امروز منوچهر امان‌اللهی در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه گفت: با هم برای امنیت و سلامت شعار هفته ناجا است  که فرصتی برای تعامل بیشتر با رسانه‌ها و مردم در جهت آشنایی بیشتر با فعالیت‌های پلیس و آگاهی بخشی در راستای ارتقاء امنیت عمومی ایجاد کرده است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بسیاری از ناهنجاری‌ها به دلیل ضعف در آموزش و رساندن اطلاعات صحیح به افراد است همچنین اگر نا هماهنگی و کم‌کاری در هر مجموعه‌ای ایجاد شد شاهد بی‌نظمی و ایجاد نا امنی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در کشور و استان مجاهدانه و شبانه‌روز در خدمت مردم است خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که همواره دغدغه مردم استان بوده مبارزه با سرقت است که نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در سال جاری موفق به دستگیری یک هزار و 843 سارق در سطح استان شده است که نسبت به 6 ماهه سال قبل شاهد کاهش2 درصدی میزان کلی سرقت، کاهش 100 درصدی سرقت مسلحانه، کاهش 6 درصدی سرقت از مغازه‌ها و کاهش 33 درصدی سرقت محموله‌ها بوده‌ایم.

 

امان اللهی تصریح کرد: نیروی انتظامی استان در حال حاضر موفق به انهدام 11 باند سرقت شده است اما عمده میزان سرقت در چهارمحال و بختیاری سرقت‌های خورد و نا چیز می‌باشد اما مبارزه با این موضوع با جدیت در دستور کار پلیس است.

 وی اضافه کرد: در بحث مواد مخدر نیز از ابتدای سال جاری تا کنون 2 تن و ۹۷ کیلوگرم میزان کل کشفیات مواد مخدر بوده که در این 740 عملیات مبارزه با مواد مخدر انجام شده و 850 نفر دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت:  در بحث مبارزه با کالای قاچاق با افزایش ۶۶ درصد کشفیات مواجه بوده‌ایم و از ابتدای سال جاری تا کنون محموله‌های زیادی از کالای قاچاق کشف شده که ارزش آنها  ۲۳۵ میلیاد ۷۵۶ میلیون برآورد شده است.

وی اظهار داشت:در زمینه جرائم سایبری نیز به همت پرسنل هشیار پلیس فتا شاهد افزایش چشمگیر کشفیات بوده‌ایم که 84 درصد از پرونده‌های تشکیل شده منجر به دستگیری فرد خاطی شده است که در این راستا از ابتدای سال جاری تعداد 69 نفر از کسانی که به دنبال نا امنی و کلاهبرداری در فضای مجازی بودند دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

 

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: از ابتدای سال جاری  ۲۶۸ هزار ۲۱۹ تماس با مرکز فوریت‌های 110 گرفته شده است و روزانه به صورت میانگین یک هزار۴۵۰ فقره تماس با این سامانه گرفته می‌شود که ماموران در تلاشند در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر میانگین سرعت حضور ماموران در محل حادثه 12 دقیقه ارزیابی شده است که رتبه خوبی است و همواره ماموران انتظامی در تلاش برای افزایش  سرعت خدمت رسانی هستند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: حمایت از آحاد مردم که اقدام به امر به معروف و نهی از منکر صحیح  در جامعه دارند یکی دیگر از ماموریت پلیس استان است و بر این باوریم که بسیاری از ناهنجاری ها با مشارکت مردم و تذکر لسانی قابل کنترل است.

وی با اشاره به این موضوع که رعایت نظم و امنیت خط قرمز پلیس است گفت: از ابتدای سال جاری تعداد150 نفر از راذل و اوباشی که امنیت شهروندان را مخاطره انداختند و موجب وحشت و بی‌نظمی در جامعه می‌شدند دستگیر شده‌اند و نیروی انتظامی با جدیت بیشتر با مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد.  

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری دستگیری مواد مخدر پلیس فتا قاچاق اراذل و اوباش نظم امنیت چهارمحال و بختیاری ابتدای سال جاری نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۹۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در عملیات هماهنگ مأموران انتظامی در سازمان اطلاعات این فرماندهی دو نفر از عاملان اصلی درگیری و برهم زنندگان نظم و آرامش مردم در بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار کرد: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری با سلاح سرد بین تعدادی از اراذل و اوباش در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرستان اصفهان موجب ایجاد تنش و سلب آسایش بیماران و کادر درمانی در این مرکز و برهم زدن امنیت و آسایش شهروندان نیز شدند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اقدامات تخصصی خود را برای شناسایی متهمان آغاز و در نهایت هویت دو نفر از عاملان اصلی این درگیری شناسایی شدند و اقدامات میدانی برای دستگیری متهمان متواری در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی خوب مأموران در سازمان اطلاعات این فرماندهی، سرانجام هر دو متهم در یک عملیات دقیق و هماهنگ قبل از هرگونه اقدامی دستگیر و از آنان تعدادی سلاح سرد نیز کشف شد.

سردار هاشمی‌فر با بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده‌ای هنجارشکن با رفتارهای قانون گریزانه خود، آسایش مردم و امنیت عمومی را خدشه‌دار کنند.

کد خبر 748763

دیگر خبرها

  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی