Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کردی روز چهارشنبه پس از مهار آتش سوزی یک واحد تولید کارتن در شهرک صنعتی اشتهارد در گفت وگو با خبرنگاران افزود: بررسی آتش سوزی های هفته های اخیر بیانگر فرسودگی تاسیسات و اتصال برق بوده که البته نیازمند کارشناسی بیشتر است.

وی اضافه کرد: به همین منظور نیاز است تا در تاسیسات برقی واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی اشتهارد بازنگری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کردی با بیان اینکه این آتش سوزی ها خسارت جانی در برنداشته است،  اظهار داشت: بیش از ۲ هزار واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد مشغول به فعالیت هستند و به طور طبیعی وقوع آتش سوزی با این تعداد واحد غیر ممکن نیست.

وی ادامه داد: در این بین با هدف پیشگیری و به حداقل رساندن این آتش سوزی ها در مرحله نخست بایستی آموزش های ایمنی در تمام این واحدها به کارگران و پرسنل داده شود.

فرماندار اشتهارد با بیان اینکه خطای انسانی و فرسودگی تاسیسات مهم ترین عواملی هستند که می توانند سبب رخ دادن چنین حوادثی شوند خاطر نشان کرد: آموزش و به روز رسانی سیستم های ایمنی و برقی از مواردی هستند که واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد باید امروز نسبت به آن توجه بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به وقوع آتش سوزی امروز چهارشنبه در یک واحد تولید کارتن در شهرک صنعتی اشتهارد عنوان کرد: با مساعدت استانداری البرز چندین دستگاه خودرو آتش نشانی از شهرستان های مجاور به شهرک صنعتی اشتهارد اعزام که موفق به مهار آتش شدند.

حدود ۲ هزار واحد تولیدی و صنعتی فعال و نیمه فعال در شهرک صنعتی اشتهارد استان البرز مستقر هستند.

شهرک صنعتی اشتهارد در ۷۵ کیلومتری جنوب غربی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

برچسب‌ها واحد تولیدی آتش سوزی البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واحد تولیدی آتش سوزی البرز واحد تولیدی آتش سوزی البرز اخبار کنکور شهرک صنعتی اشتهارد تولیدی و صنعتی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان درویشعلی حسن زاده مدیر کل صمت استان به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت : ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحدهای تولیدی افزود : این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود : سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

 

 

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • فرماندار شفت: حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت / ۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • فرماندار شفت:حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت/۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • آتش‌سوزی مهیب در شهرک چوبی گیلان | ۴۰ واحد چندطبقه در آتش سوخت + ویدئو
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی