Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، چند روز گذشته شبکه‌های اجتماعی عکس معلمی را منتشر کردند که روزانه از اهواز به مدرسه‌ای در روستای عماشیه از توابع دهستان عنافچه می‌رود تا دانش‌آموزانی را که تبلت و یا گوشی ندارد را در حیاط آن مدرسه درس بدهد.

نام این معلم فداکار منصور حمیدی است این معلم حدود دو سالی است که به صورت سرباز معلم مسیر 134 کیلومتری(رفت و برگشت) را از اهواز برای تدریس در روستای عماشیه طی می‌کند و تمام تلاش خود را برای آموزش‌دانش‌موزان این روستا به کار برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: در این روستا به 27 دانش‌آموز درس می‌دهم که هیچ کدام از آن‌ها تبلت یا گوشی موبایل ندارند تا بتوانند درس و کلاس را به صورت آنلاین دنبال کنند.

وی افزود: به همین دلیل و برای ینکه دانش‌آموزان از درس عقب نمانند مجبور شدم تدریس به آن‌ها را حضوری انجام دهم، برای این منظور تدریس به دانش‌آموزان را در ساعت‌های مختلف در طول هفته تقسیم کردم و به هر گروهی گفتم در فلان ساعت و روز در مدرسه حاضر شوند تا هم به تمام بچه‌ها درس داده باشم هم با توجه به شرایط کرونایی ساعت‌های تدریس هر گروهی خلوت باشد.

این معلم فداکار  با بیان اینکه بنده به وظیفه خودم عمل کردم و هیچ منتی سر دانش‌آموزان ندارم، گفت: دانش‌آموزانی که درس می‌دهم در مقطع ششم ابتدایی هستند و از آنجایی که درس همه آن‌ها خوب است و از همراهی آن‌ها راضی هستم خودم را موظف به کمک به آن‌ها می‌دانم.

منصوری بیان کرد: پس از رسانه‌ای شدن این موضوع، یک خیر سه تبلت را خریداری و در اختیار سه دانش‌آموز گذاشت اما 24 دانش‌آموز دیگر هنوز تبلت ندارند.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه چه چیزی در این شرایط کرونایی سبب شد حضوری درس را ادامه دهد، عنوان کرد: با خودم فکر کردم اگر بخواهم منتظر تهیه و تامین تبلت برای دانش‌آموزان باشم قطعاً بچه‌ها از درس عقب می‌افتند که جبران این عقب افتادگی بعدها سخت می‌شود 

حمیدی ابراز امیدواری کرد: با توجه به شرایط تدریس آنلاین، مسؤولان  شرایطی فراهم کنند تا مابقی دانش‌آموزان نیز تبلت دار شود .

به گزارش خبرگزاری فارس، سال تحصیلی00-99  در حالی آغاز شد که شیوع کرونا سبب شد کلیه مدارس استان و کشور تدریس را به صورت آنلاین و از طریق برنامه شاد دنبال کنند اما برخی از دانش‌آموزان روستایی به دلیل مشکلات مالی و معیشتی موفق به تهیه گوشی و یا تبلت نشدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا اهواز معلم فداکار تبلت دانش آموزی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۹۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت هفتهٔ معلم، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان می‌توانند برای تشکر از معلمشان در پویش «معلم خوب من» شرکت کنند.

این پویش از ۸ تا ۱۵اردیبهشت با عنوان اصلی پویش #معلم‌ خوب من برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند تصاویر،‌عکس‌ها و ویدئوهایشان را در قالب‌ پویش‌های فرعی زیر در سامانهٔ شاد ارسال کنند:

در پویش «#معلم_خوب_من» چند پیشنهاد داریم. پیشنهاد‌هایی هم برای دانش‌آموزان و هم برای همه کسانی که دوست‌دارند این روز‌ها از معلمشان قدردانی کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • روایتی از ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • مشق عشق در روستایی دورافتاده
  • تجمع دانشجویان اهوازی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص