Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل عملکرد ستاره خط حمله‌اش در شب کسب پیروزی قاطع خارج از خانه مقابل پرو را ستود اما مقایسه او با ستارگان نسل‌های قبلی سلسائو را نادرست دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیته سرمربی تیم ملی برزیل پس از پیروزی 4 بر 2 صبح امروز (چهارشنبه) شاگردانش در خانه پرو از هفته دوم مرحله انتخابی جام جهانی 2022 از نیمار که در این بازی هت‌تریک کرد تمجید به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمار دو بار از روی نقطه پنالتی و یک بار دیگر در دقیقه 4+90 گلزنی کرد تا سلسائو دومین برد متوالی‌اش را در این رقابت‌ها کسب کند. دیگر گل طلایی‌پوشان را هم ریچارلیسون مهاجم اورتون به ثمر رساند. با این پیروزی برزیل به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به آرژانتین در صدر جدول رده‌بندی انتخابی جام جهانی 2022 در آمریکای جنوبی قرار گرفت.

تیته پس از این بازی راجع به پنالتی‌های بحث برانگیزی که به سود تیمش اعلام شد به خصوص مورد دوم که به اعتقاد برخی سختگیرانه بود، گفت: تنها چیزی که می‌دانم این است که کمک داور ویدئویی (VAR) عدالت را رعایت می‌کند. این تنها چیزی است که می‌توانم بگویم. بازی مقابل پرو همیشه آزمونی بسیار سخت بوده است به خصوص در لیما که دشواری کار چند برابر می‌شود. از همان ابتدا مسابقه حریف ما را تحت فشار قرار داد و سبب شد که یک بازی سنگین را تجربه کنیم. اینکه پرو زودتر و در همان ابتدای مسابقه(دقیقه 5) به گل رسید کار ما را سخت‌تر کرد.

نیمار رکورد رونالدو را شکست و به پله نزدیک‌تر شد

 

تیته با اشاره به 64‌تایی شدن گل‌های ملی نیمار و تبدیل شدن او به دومین گلزن برتر تیم ملی برزیل بعد از پله 77 گله اظهار داشت: هر نسل از بازیکنان ارزش‌های خودش را دارد. رونالدو نازاریو، ریوالدو، روماریو و ببتو همگی بازیکنانی خارق‌العاده بودند. به نظر من مقایسه کردن این بازیکنان با یکدیگر غیرمنصفانه است. هر کدام از آنها در نسل خود عالی بودند. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که نیمار بسیاربازیکنی بسیار غیرقابل پیش‌بینی است، بازیکنی که نه تنها گل می‌زند بلکه پاس گل می‌دهد و به تیم کمک می‌کند. او در هر بار حضور در تیم ملی از دفعه قبل پخته‌تر ظاهر می‌شود. نیمار در مهمترین قسمت از زمین بازی می‌تواند توپ را بگیرد و در همانجا خلاقیتش را نشان دهد و با دریبل‌هایش خطرساز شود. این‌ها خصلت بازی اوست.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال برزیل نیمار تیم ملی فوتبال برزیل نیمار تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم

گارناچو که چندین بار علاقه اش به کریستیانو رونالدو را نشان داده، این بار در بازی بیلیارد خوشحالی خود را به سبک ستاره پرتغالی انجام داد.

دانلود (1.9MB)

دیگر خبرها

  • درست مثل رونالدو: بهترین وارث برای شماره 7
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • آندرتیکر به مقایسه شان مایکلز و ای جی استایلز پرداخت/ اخبار WWE