Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@10:07:46 GMT

اتابک نادری هم کرونا گرفت

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۹۷۳۳

اتابک نادری هم کرونا گرفت

اتابک نادری به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد.

قدس آنلاین:این بازیگر چندی قبل به بیماری کوید ۱۹ مبتلا شد و تاکنون درمان خود را در منزل سپری می‌کرد، اما با توجه به شرایط خاص این بیماری از روز گذشته، ۲۲ مهرماه در بیمارستان مسیح دانشوری بستری شده است.

نادری در گفت وگویی کوتاه به ایسنا توضیح داد: از حدود ۱۶ روز قبل دوران قرنطینه و درمان را زیر نظر پزشک سپری می‌کردم ولی پس از انجام سی‌تی اسکن و تشخیص اینکه بخش بیشتری از ریه درگیر بیماری شده به تجویز پزشک باید ادامه درمان را در بیمارستان تخصصی دنبال می‌کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با وجود اینکه تخت بستری در بیمارستان محدود بود ولی از شب قبل بستری شدم و سرویس دهی پزشکی مناسبی انجام می‌شود. ان‌شاءالله تا چهار پنج روز دیگر طبق گفته پزشک‌ها، گسترش ویروس در ریه مهار می‌شود و بهتر خواهم شد.

این بازیگر که فیلم سینمایی «اینجا هم باران می‌بارد» با بازی او به زودی در سینماها اکران می‌شود، اوایل امسال سریال «بچه مهندس ۳» را در حال پخش داشت. او همچنین با حکم مدیرکل هنرهای نمایشی مسئول بررسی وضعیت و آسیب‌های وارد شده کرونا به گروه‌ها و تماشاخانه‌های خصوصی است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کرونا اتابک نادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان بستری شد

 تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «ملک سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی «ملک فیصل» در شهر جده بستری شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از «عربی ۲۱»، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد