Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت گفت: به دنبال مصوبات ستاد ملی کرونا و استفاده از تمام توان سازمان‌ها و نهاد‌ها برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و زدن ماسک، نیروی انتظامی هم در کنار مدافعان سلامت بوده و هست.

وی افزود: پلیس با تمام امکانات و بکارگیری تمامی پلیس‌های تخصصی از جمله راهنمایی و رانندگی، پلیس پیشگیری و گشت‌های انتظامی از امروز مأموریت پیدا می‌کنند تا استفاده از ماسک و رعایت فواصل اجتماعی را به مردم تذکر دهند و در صورت اجرا نشدن با شهروندان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رحیمی افزود: پلیس اماکن در بازار و مغازه‌ها حضور پیدا خواهند کرد تا مشاهده کند که آیا دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شده است یا خیر و در صورت رعایت نکردن برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی گفت: هیچ فردی بدون استفاده از ماسک نمی‌تواند وارد مترو و وسایل حمل و نقل عمومی شود.

سردار رحیمی تصریح کرد: متأسفانه در چند روز اخیر شاهد افزایش بیماری کرونا در پایتخت هستیم، بنابراین پلیس در کنار ستاد ملی کرونا و مأموران سلامت با قدرت نظارت خواهد کرد تا پایتخت از این وضعیت خارج شود.

بیشتر بخوانید

اهدای ماسک به مسافران و رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا دستورالعمل های بهداشتی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۹۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد. 

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. 
امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند. 

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا