Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «ویژگی‌های اخلاق کارگزاران درحکومت اسلامی از منظر نهج البلاغه و بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری» اثر «راضیه سلطان عباسی ندوشن و نجمه روان تاب»، «شیوه‌های مدارای امام خامنه‌ای با مردم در نهج البلاغه» اثر «زینب عطاء اللهی و ژاله سالاری» و «عوامل زمینه ساز درونی انحرافات اخلاقی فرد در آیینه نهج البلاغه و بیانات رهبر معظم انقلاب» اثر «خدیجه نظری» سه مقاله برتر با موضوع همایش نهج البلاغه و انقلاب اسلامی بودند که امروز چهارشنبه از آن‌ها تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین «واکاوی مولفه‌های اقدامی جهت تحقق اقتصاد مقاومتی بر مبنای نهج البلاغه» اثر «اصغر طهماسبی بلداجی و عباس زارعی حاجی آبادی»، «منشور اخلاق فردی اجتماعی درسبک زندگی از منظر نامه ۶۹ نهج البلاغه» اثر «سیده معصومه معنوی و صفیه گرجی» و «مولفه‌های قدرت نرم از دیدگاه امام علی(ع)» اثر «هدایت الله امیری» سه مقاله برتر با موضوع خاص نهج البلاغه بود.
دبیر علمی دومین همایش ملی نهج البلاغه و انقلاب اسلامی و مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه درامور اهل سنت هرمزگان درخصوص این همایش گفت: ۱۲۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال و پس از ارزیابی هیات داوران ۲۰ اثر پذیرفته شد.
حجت الاسلام احمدرضا باوقار افزود: از بین این تعداد ۶ مقاله برتر و ۱۴ مقاله شایسته تقدیر شناخته شدند.
وی اظهارداشت: فراخوان دومین همایش ملی نهج البلاعه و انقلاب اسلامی از تابستان ۹۸ آغاز و تا ۲۸ مهرماه امسال ادامه داشت.
باوقار در پایان با اشاره به اینکه همایش نهج البلاغه و انقلاب اسلامی قرار بود، در پایان سال گذشته برگزارشود که به خاطر ویروس کرونا این امر محقق نشد، اظهارداشت: باید جامعه اسلامی به نهج البلاغه بپردازند، چرا که پس از قرآن و معارف نبوی، بهترین کتاب برای جامعه بشری است.
آیین پایانی دومین همایش ملی نهج‌البلاغه و انقلاب‌اسلامی روز چهارشنبه با پیام تصویری آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی یکی از مراجع عظام تقلید در سالن آمفی‌تئاتر مدرسه علمیه الزهرا(س) بندرعباس برگزارشد.
در این همایش که به صورت مجازی درحال برگزاری است، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس سخنرانی می‌کند.
حجت‌الاسلام بهجت‌پور(مدیرحوزه‌های علمیه خواهران کشور)، حجت‌الاسلام دین‌پرور(رییس بنیاد نهج‌البلاغه) و شیخ یعقوب شمس(امام جمعه اهل سنت کیش) سخنرانی پیرامون جایگاه نهج‌البلاغه و نقش آن در انقلاب‌اسلامی از دیگر سخنرانان همایش امروز بودند.
این همایش ملی به میزبانی مدیریت حوزه‌های علمیه استان هرمزگان با مشارکت تعدادی از نهادها و ارگان‌ها بویژه عموم طلاب و دانشجویان خواهر و برادر با عنوان «نهج‌البلاغه و انقلاب اسلامی» در ۲ محور «تاثیر نهج‌البلاغه بر اندیشه و سیره سیاسی حکومتی مقام معظم رهبری» و «نهج‌البلاغه و گام دوم انقلاب» درحال برگزاری است.
تقدیر از ۶ برگزیده مقاله برتر و تجلیل از ۲ خانواده‌ه شهید مدافع سلامت بخش دیگری از برنامه‌های دومین همایش ملی نهج‌البلاغه و انقلاب‌اسلامی است.
«تاثیر نهج‌البلاغه بر اندیشه و سیره سیاسی حکومتی مقام معظم رهبری» در موضوع‌های فقه، کلام و فلسفه سیاسی، سبک رهبری و مدیریت جهادی، مردم سالاری دینی،رابطه حکومت و اخلاق، مفاهیم سیاسی اجتماعی صبر و مقاومت، دشمن شناسی و نفوذ و «نهج‌البلاغه و گام دوم انقلاب» نیز در موضوعات نظریه نظام انقلابی، دولت‌سازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی اسلامی، علم وپژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، عزت ملی و روابط خارجی بخشی از محورهای مقالات، پایان‌نامه و تحقیق پایانی شرکت‌کنندگان این دوره از همایش ملی نهج‌البلاغه و انقلاب‌اسلامی در هرمزگان اعلام شده بود.


 

برچسب‌ها نهج البلاغه هرمزگان امام علی بندرعباس همایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نهج البلاغه هرمزگان امام علی بندرعباس همایش نهج البلاغه هرمزگان امام علی بندرعباس همایش اخبار کنکور دومین همایش ملی نهج حجت الاسلام مقاله برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۹۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون عملیاتی پلیس راه کشور در همایش حمل و نقل استان با بیان اینکه ۱۴ درصد تصادفات جاده‌ای در کشور در حوزه حمل و نقل است، گفت: همه دستگاه‌ها باید همکاری‌های لازم را در راستای کاهش تصادفات در حوزه حمل و نقل داشته باشند.
سرهنگ قلی نیا با اشاره به اینکه سالانه حدود ۲۰ هزار نفر در تصادفات جاده‌ای کشور جان خود را از دست می‌دهند، افزود: باید با فرهنگ سازی و آموزش این رقم را در کشور کاهش داد.
در پایان این همایش از فعالان و دست اندرکاران حوزه حمل و نقل استان همدان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین