Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@03:31:35 GMT

۱۸۲ طرح در اشنویه مشمول تسهیلات کرونایی شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۹۸۶۵

۱۸۲ طرح در اشنویه مشمول تسهیلات کرونایی شدند

مجنون آموسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۱۷۹ طرح در رسته‌های ۱۴گانه به بانک‌های عامل ارجاع شده و ۱۲۸ طرح رسمی و ۴۴ طرح غیررسمی و هفت طرح خویش‌فرمایی توانسته‌اند  ثبت نام کنند.

وی اضافه کرد: ۱۰۵ طرح تسهیلات خود را به میزان حدود ۷۲ میلیارد ریال دریافت کرده‌اند و ۴۰ طرح در مرحله توزیع استانی و ۲۸ طرح نیز در دست بررسی شعبه شهرستانی و ۶ طرح نیز به مرحله انعقاد قرارداد و تصویب بانکی رسیده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشنویه اظهار داشت: وزارت راه‌وشهرسازی با ۱۰۳ طرح ویژه رانندگان، دارای بیشترین آمار برخورداری از این تسهیلات است و انتظار می‌رود با تکمیل فرایند پرداخت موجب حفظ اشتغال ۳۳۸ نفر از شاغلین شود.

آموسی گفت: مبلغ تسهیلات در نظر گرفته شده برای کسب و کارهای آسیب دیده ۱۲۰ میلیون ریال و برای واحدهایی که به دستور ستاد مبارزه با کرونا تعطیل شده‌اند، ۱۶۰ میلیون ریال و رانندگان و غیربیمه‌ای‌ها ۶۰ تا ۸۰ میلیون ریال تعیین شده که میزان سود آن ۱۲ درصد و مدت پرداخت آن ۲۴ ماه با مدت تنفس سه ماهه است.

وی با اعلام اینکه مهلت مقرر شده برای صاحبان واحدهای صنعتی و صنفی آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا تا پایان مهرماه سال جاری است، بیان کرد: ۱۴ رسته شغلی از جمله مراکز تولید و توزیع غذاهای آماده، مراکز گردشگری، حمل و نقل عمومی، تولید و توزیع پوشاک، مراکز توزیع آجیل و خشکبار، باشگاه‌ها و مجتمع‌های ورزشی و آموزشگاه‌های رانندگی مشمول دریافت تسهیلات حمایتی در مقابل آسیب‌های شیوع ویروس کرونا هستند.

وی اظهار داشت: صاحبان واحدهای صنعتی و صنفی آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در شهرستان باید هرچه سریع‌تر قبل از اتمام مهلت تعیین شده در سامانه کارا ثبت نام کنند.

شیوع بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده، باعث تعطیلی، رکود بخش های اقتصادی و خسارت به اصناف و بازاریان در همه کشورها شده است.

اشنویه در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی اشنویه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی اشنویه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی اشنویه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سخنگوی سازمان دامپزشکی گفت: با توجه به شیوع تب کریمه کنگو در فصل گرما، افراد از خرید دام کنار جاده که هیچ نظارتی بر آن نیست، خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: ۵۷ مبتلا به تب کریمه کنگو در کشور

امین اسدی افزود: براساس آخرین آمار اعلامی وزارت بهداشت چهار نفر به تب کریمه کنگو مبتلا شدند که متاسفانه یک نفر از آنها جان خود را از دست داده اند.

او از کاهش ۵۰ درصدی تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو خبر داد و افزود: با توجه به شیوع تب کریمه کنگو در فصل گرما، کاهش تعداد مبتلایان نشان دهنده هشدارهای به موقع سازمان دامپزشکی به دامداران است.

اسدی ادامه داد: با توجه به افزایش تعداد کنه ها در فصل گرما به دامداران توصیه می شود که نسبت به سم پاشی اسطبل ها اقدام کنند و همواره از دست زدن و له کردن کنه ها با دست اجتناب کنند.

سخنگوی سازمان دامپزشکی با تاکید بر جدی گرفتن هشدارهای دامپزشکی در خصوص شیوع تب کریمه کنگو افزود: به افراد توصیه می شود که از خوردن جگر و گوشت خام و نیم پخته خودداری کنند چراکه این ویروس مقاوم به حرارت نیست و با پختن به طور کامل از بین می رود.

او با تاکید بر اجتناب افراد از خرید دام کنار جاده گفت: با توجه به آنکه نظارت بهداشتی بر روی این دام ها نیست، از این رو به افراد توصیه می شود که از خرید دام و گوشت کنار جاده بواسطه آنکه تب کریمه کنگو بیماری مشترک دام و انسان است، به جد اجتناب کنند.

اسدی گفت: افراد در کشتارگاه ها نسبت به رعایت پروتکل ها و نکات بهداشتی اقدام کنند به طوریکه هنگام کشتار حتما از کلاه، دستکش و ماسک و عینک استفاده کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1228868 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد
  • رشد ۱۴ برابری تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در همدان
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه