Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: با توجه به وضعیت انتشار ویروس کرونا، برنامه‌های حسینیه اعظم زنجان در روزهای آخر ماه صفر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی شهامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به ادامه وضعیت انتشار ویروس کرونا، برنامه‌های حسینیه اعظم زنجان به صورت مجازی برگزار می‌شود که زمان برگزاری آن اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی از توزیع بسته‌های معیشتی در روزهای آخر صفر به مناسبت شهادت امام رضا (ع) و رحلت پیامبر گرامی اسلام خبرداد و گفت: هزینه‌های عدم برگزاری برنامه‌های تجمعی در مراحل مختلف برای برنامه‌های دیگر در نظر گرفته می‌‌شود.   این مسئول با بیان اینکه در اوایل سال جاری 100 میلیون تومان بسته‌‌های معیشتی تهیه و در بین مردم توزیع شد، افزود: 1.5 میلیارد تومان نیز از محل نذورات مردمی بسته‌‌های معیشتی توزیع شد.   مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به فعالیت صندوق قرض‌الحسنه و  دارالشفای حسینیه اعظم زنجان، یادآورشد: این مراکز با رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی به مردم خدمات رسانی می‌‌کنند.   شهامی با اشاره به برگزاری برنامه های ماه محرم در حسینیه اعظم زنجان، گفت: بخش قابل توجهی نیز برای تهیه ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای برگزاری برنامه های ماه محرم اختصاص یافت.   وی با بیان اینکه دسته عزاداری این حسینیه در ایام ماه محرم برگزار نشد اما مردم نذورات خود را به این مسجد اهدا کردند، یادآورشد: حدود 40 هزار بسته تبرک گوشت در سطح استان زنجان توزیع شد.   این مسئول تصریح کرد: 70 درصد برنامه‌‌های حسینیه اعظم زنجان در حال حاضر برقرار است و فقط برنامه‌‌های تجمعی برگزار نمی‌شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حسینیه اعظم زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۰۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) با مصدومیت ۸ نفر خبر داد.

وحید شادی نیا با اعلام این خبر گفت: انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم بعد از عوارضی بستان آباد به سمت تبریز، بعد از تونل شیبلی اتفاق افتاد و ظهر چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس استان اعلام و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه که در اثر انحراف رخ داد ۸ نفر مصدوم در پی داشت که بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی، چهار نفر از مصدومان به بیمارستان بستان آباد و چهار نفر دیگر به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز منتقل شدند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود
  • حال و هوای حسینیه اعظم زنجان در ایام شهادت امام جعفرصادق(ع)
  • آلمان روسیه را به حمله سایبری به حزب صدر اعظم متهم کرد
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان