Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ یداله ملکی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین در نشست صمیمانه ای که با فرمانده سازمان بسیج ادارات استان قزوین و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مطهری با هدف استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل های این نهاد مردمی صورت گرفت؛ ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های اجرایی و در دست اقدام شرکت اظهار کرد: تامین آب شرب از سد طالقان یکی از بزرگترین پروژه های آبی کشور و یکی از پروژه های بزرگ عمرانی استان می باشد که اجرای تصفیه خانه آن از طریق قرارداد BOT به پیمانکار واگذار شده و با پیگیری‌های به عمل آمده امیدواریم فاز اول این تصفیه خانه در تابستان سال آینده به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
او همچنین با اشاره به پروژه خط انتقال آب نیز افزود: برای قطع وابستگی این پروژه به منابع مالی دولت اقدامات مناسبی صورت گرفته و امیدواریم ظرف یکی دو ماه آینده سرمایه گذار این پروژه از طریق مناقصه تعیین گردد تا شاهد تسریع در روند اجرای این پروژه باشیم.
 ملکی در ادامه با اشاره به وضعیت پساب شهرکهای صنعتی استان بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مطالعات طرح ساماندهی پساب شهرکهای صنعتی استان در شرکت آغاز و در حال حاضر نیز بیش از ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بر اساس این مطالعات قرار است پروژه‌ای با هدف جذب سرمایه گذار تعریف گردد تا پساب شهرکهای صنعتی البرز، لیا و کاسپین به تالاب الله آباد منتقل تا ضمن احیای این تالاب فرصت های اشتغال زایی از طریق تعریف پروژه‌های گردشگری در این منطقه نیز ایجاد گردد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای در بخش پایانی صحبت‌های خود با اشاره به اقدامات این شرکت در راستای طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی عنوان کرد: در سال آبی گذشته چیزی حدود ۷۰میلیون مترمکعب تغذیه مصنوعی در استان صورت گرفته و ۳۰۰حلقه چاه نیز پر و مسلوب المنفعه شده است که این اقدامات در کنار بارندگی های مناسب سبب شده تا تغییرات سطح آب زیرزمینی نسبت به سال گذشته به صفر برسد و این اتفاق در دشت ۵۰۰هزار هکتاری قزوین کار بسیار بزرگی بوده و این مهم برای اولین بار ظرف ۴۰ - ۵۰سال گذشته روی داده است.
 سرگرد فیضی، فرمانده سازمان بسیج ادارات استان نیز در این جلسه اظهار کرد: همگرایی و همراهی همه عوامل لازمه تحقق اهداف است و جلب رضایت خدا و خلق خدا باید سرلوحه همه کارها قرار داشته باشد.
 او با اشاره به وظایف سازمان بسیج ادارات بیان کرد: افزایش سطح رضایتمندی مردم از نظام بدون در نظر گرفتن جریان ها و گرایش های سیاسی از مهمترین وظایف این نهاد است که عدم تبعیض و پاسخگویی درست می تواند اقدام موثری در این راستا باشد.
 فرمانده بسیج ادارات در پایان اطلاع رسانی و آگاه سازی را از جمله اقدامات مهم برای همراهی مردم در زمینه صرفه جویی در منابع آبی برشمرد و افزود: با توجه به گستردگی نیروهای مردمی بسیج در سطح شهرها و روستاهای استان می‌توان از این پتانسیل و ظرفیت مناسب جهت اغناء سازی مردم برای همراهی با شرکت آب منطقه ای قزوین جهت حفظ و حراست از منابع آبی استان استفاده کرد.

48

کد خبر 1443496

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین بسیج ادارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۰۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند

سرهنگ علیرضا ایراندوست در نشست خبری اطلاع‌رسانی برنامه‌های هفته جهاد سازندگی، اظهار داشت: از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت به عنوان هفته بسیج سازندگی نام‌گذاری شده است و در این هفته اقدامات صورت گرفته توسط جهادگران معرفی و رونمایی می‌شود.

وی افزود: پروژه بزرگ آبرسانی استان قم که از طریق قرارگاه امام حسن (ع) اجرا شده بود و ما نیز معین اجرایی آن در قم بودیم در ۱۸ اردیبهشت در روستای بیدهند و کرمجگان افتتاح می‌شود، همچنین در این روز پروژه دو کاربری سالن ورزشی و حسینیه روستای ویریج که با مشارکت مردم ساخته شده، راه‌اندازی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قم، بیان کرد: در زمینه اقتصاد مقاومتی و اشتغال آفرینی، خط تولیدی در شرکت آتا الکترونیک تابش با کمک وام‌های تبصره ۱۸ راه‌اندازی می‌شود. این خط تولید برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم و ۱۵ نفر غیر مستقیم اشتغال آفرینی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان
  • برای فروش سفره یکبار مصرف چه باید کرد
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • سند بسیار مهم درباره سفره‌های آب زیرزمینی؛ چرا همه سکوت کرده‌اند؟!