Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار‎ گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، غلامعلی مرادی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: طی شش ماهه اول سال ‏جاری ۱۱۵ میلیون و ۴۶۹ هزار و ۳۹۹ لیتر سوخت بین بهره برداران بخش کشاورزی استان توزیع شده است‎. ‎

او افزود: این میزان سوخت در حدود ۷۲ میلیون و ۳۲۷ هزار و ۲۹۵ لیتر در بین ‏واحد‌های تولیدی شهرستان‌های جنوب استان و ۴۳ میلیون و ۱۴۲ هزار و ۱۰۴ لیتر در بین واحد‌های تولیدی بخش ‏کشاورزی شهرستان‌های شمال استان توزیع شد‎.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی اظهار کرد: این زیر بخش‌های تولیدی بخش کشاورزی شامل واحد‌های دامداری، ماشین الات و ادوات ‏کشاورزی، گلخانه، دامداری، ماکیان، تولید قارچ، صنایع تبدیلی و پمپ آب کشاورزی است‎. ‎

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان همچنین با بیان اینکه آذربایجان غربی یکی از مهمترین قطب‌های کشاورزی کشور است، گفت: برنامه ‏ریزی و تعامل بسیار خوبی با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان برای تامین به موقع سوخت بخش ‏کشاورزی و توزیع آن انجام شده است‎. ‎
او تصریح کرد: بهره برداران می‌توانند برای دریافت سوخت به شرکت‌های خدمات فنی کشاورزی مستقر ‏در شهرستان‌ها مراجعه و پس از تایید؛ سوخت مورد نیاز خود را تامین کنند‎. ‎

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوخت رسانی کشاورزی واحدهای تولیدی و صنعتی ادوات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۰۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، غلامرضا حسن زاده، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی، ضمن معرفی برنامه «طراحی، اجرا و ارزشیابی، برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی» گفت: در این برنامه بر اساس اسناد بالادستی در معاونت آموزشی وزارت بهداشت برای ارتقا، بهره وری و تعالی آموزش در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برنامه ریزی شد. بر این اساس ده کارگروه در نظر گرفته و برای هرکدام شاخص‌هایی طراحی شد تا در دانشگاه‌ها و کلان مناطق آمایش سرزمینی اجرایی شوند.

وی با اشاره به اجرای این برنامه در دانشگاه‌ها گفت: این برنامه در سال ۱۴۰۲ مورد ارزیابی و پایش قرار گرفت و نتایج آن به کلان مناطق ابلاغ شد.

حسن زاده، یکی از مشکلات دانشگاه‌ها را عدم استفاده بهینه از منابع موجود خواند و تصریح کرد: متاسفانه منابع موجود به صورت منطقی و درست استفاده نمی‌شود و گاهی این مسئله موجب می‌شود تا بهره وری در سیستم کاهش پیدا کند؛ لذا اگر بتوانیم انگیزه و نگرش مناسب را در دانشگاه‌ها ایجاد کنیم می‌توانیم کارایی را در آنها افزایش دهیم.

دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی، ارتقای کارایی و اثربخشی را موجب ارتقاء بهره وری دانست و یادآور شد: در این شرایط هم کیفیت کار افزایش و هم هزینه‌های سیستم کاهش می‌یابد.

وی طرح ایده‌ها و برنامه‌های جدید در جشنواره امسال را از نقاط قوت آن ارزیابی کرد و گفت: جشنواره امسال تمرکز خود را بر کار‌های جدید معطوف کرده بود. نحوه پذیرش فرآیند‌ها نیز بسیار خوب و منطقی بود و امیدوارم که فرآیند‌های خوب بتوانند اجرایی شوند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود
  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی دامپروری و باغبانی در مهریز
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم‌گردی
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران